Vara asta citesc şi mă distrez

Recent mi-am făcut o listă cu ce vreau să fac vara asta. Mi-am pus în plan să-mi găsesc şi un job, dar am mai meditat puţin la gîndul ăsta şi am ajuns la următoarele concluzii: suntem la o vîrstă cînd învăţătura şi distracţia trebuie să fie preocupările noastre cele mai importante ! De ce ? Vîrsta de 18 ani nu o mai întorci niciodată. Timp pentru a avea un job şi un orar stabil o să fie cu duiumul – după universitate şi toată viaţa înainte.

Deci vara asta citesc şi mă distrez. Mi-am zis că ar fi bine să nu las să rămînă doar nişte vorbe în vînt, pentru că ceea ce ţine de distracţie deja mi-am făcut mii de planuri, dar ar fi bine să-mi fac şi o listă cu cărţile pe care aş vrea să le citesc vara aceasta.

1. Cele două Diane „Alexandre Dumas”

2. Adam şi Eva „Liviu Rebreanu”

3. Temă pentru acasă „Nicolae Dabija”

4. Dragoste virtuală „Daniel Glattauer”

5. Cădere „Albert Camus”

Lista continuă şi o voi completa pe parcusul verii, pînă cînd o să încerc să pun bif la fiecare din cărţile menţionate. Voi ce mai citiţi vara aceasta ?

Love

Carola

9 comentarii

Filed under Old posts

9 responses to “Vara asta citesc şi mă distrez

  1. Depinde.. eu mai am putin si o termin.
    „Pe aripile vintului” am auzit ca chiar e buna cartea, o pun in lista mea de vara😉

  2. cele Două Diane nu mi-a plăcut. Nu am terminat-o.
    Recomand din totă inima și cu cele mai frumoase impresii Pe aripile vîntului, de Margaret Mitchell. Îi una din cărțile celea plină de caractere puternice, ironie, dragoste. tare bună=)

  3. Am citit-o.. mie mi-a placut, nu am ramas extrem de impresioanata, dar e usor de citit si iti face placere..

  4. „O viață ” de Guy Maupassant.
    Nu recomand cu toată inima)) e mai mult o carte de noptieră. Îmi place doar Franța superbă care e descrisă.

  5. By the way.. ce citesti la moment ?
    Poate o pun in my summer list🙂

  6. Hai că m-ai intrigat)) Finisez noaptea asta cartea pe care o citesc și mîine o încep și eu.

  7. Eu deja am citit 150 pagini si imi pare geniala..

  8. Chiar acum am pe raft, la rînd)) „Cele două Diane”. Sper să atingă așteptările mele…
    Lectură plăcută !

Lasă un răspuns

