Cum am început să iubesc copiii..

De cînd mă cunosc nu mi-a plăcut niciodată să stau „dădacă” cu copii mici, mă exaspera la maxim ţipetele lor, mofturile şi faptul că nici măcar nu ştii de la ce plîng. Necesită destul de multă grijă şi atenţie atunci cînd vine vorba de ei şi eu nu sunt tocamai cea mai bună prietenă cu răbdarea. Ok, recunosc că erau bebe destul de drăgălaşi, dar cu care nu petreceam mai mult de 10 minute – atît, suficient timp ca să le zîmbesc şi să-i alint puţin.
De curînd a apărut pe lume cel mai scump şi drăgălaş bebe nepoţelul meu Cezar. Datorită lui am învăţat să iubesc copiii, să îi înţeleg şi să-i alint. E atît de adorabil că nu poţi să nu-l iubeşti. Are deja 3 luni dar e înconjurat de atîta dragoste şi afecţiune că el încă nu realizează acest lucru. O să-mi permit să pun o serie de poze să vedeţi şi voi ce bebe adorabil.

Love

Carola

4 comentarii

Filed under Old posts

4 responses to “Cum am început să iubesc copiii..

  1. Anonim

    superrr..esti o matusika bunicika:P:)

  2. N.

    Foarte dragut

  3. Dragalas.. nu-i asa ?

  4. aaaaawwww❤😀 pozele is fantastice ^^

Lasă un răspuns

