De azi ne apucăm de jogging

Deseori te prinzi că spui fraza „de azi încep să..” ? Păi află că nu eşti unica. Probabil cea mai frecventă minciună care o spunem noi femeile este că „de mîine mă apuc de dietă”. Eu totuşi mi-am adunat toată voinţa şi mi-am zis că gata.. de azi mă apuc de jogging. Şi uite că mi-a reuşit pentru că „azi” al meu a fost „ieri”. Deja de 2 zile fac jogging şi mă simt foarte bine. Alerg nu foarte intensiv pentru că încerc să primesc plăcere de la ceea ce fac – respectiv rezultatul va fi unul foarte şi foarte bun.

E important să-ţi pui un scop şi să îl şi realizezi, pentru că la urma urmei cuvintele rămîn doar cuvinte atunci cînd nu sunt însoţite de acţiune. Încearcă şi tu, fă un bine pentru silueta şi sănptatea ta. Apucă-te chiar de mîine să faci jogging.

Love

Carola

1 comentariu

Filed under Old posts

One response to “De azi ne apucăm de jogging

Lasă un răspuns

