Bucle.. Bucle.. Îngrijire

Uite că abia ieri am venit şi eu de la mare – perioadă de timp care a trecut spectaculos de repede dar nemaipomenit de interesant. Nu o să vorbesc foarte mult despre vacanţa mea pentru că sunt evenimente importante care deja au avut loc în acest mic timp de cînd am ajuns acasă. Totuşi am reuşit să mă bronzez frumos – aşa cum mi-am şi propus, am savurat fiecare zi, am făcut lucruri noi – pentru că tot ce e nou mereu e extraordinat😉

Deci.. Ieri a mai avut loc o întîlnire Health & Beauty BLOGspot şi sunt foarte fericită că am fost din nou selectată şi pentru această ediţie. Aşteptările erau mari, luînd în consideraţie cît de fain fusese data trecută. Deloc surpinzător evenimentele care au avut loc s-au ridicat la aşteptările mele.


Acolo am făcut cunoştinţă cu un nou brand – Farcom. Ei au produse pentru îngrijire, styling şi tratament al părului. Este important de remarcat faptul că produsele sunt profesioniste şi se ridică la aşteptările cumpărătorilor. Fie că ai păr drept, bucle sau păr vopsit – Farcom te va ajuta să ai grijă de părul tău şi să-l răsfeţi aşa cum merită.
Pe tot parcursul acestei întîlniri am făcut „cunoştinţă” cu majoritatea produselor (p.s. au un miros nemaipomenit) şi chiar am încercat unele dintre ele. Ok, nu vă gîndiţi că mi-am aplicat o mască de păr în timp ce stăteam cu fetele😀 Dar am aplicat un pic de ulei pentru calmarea firelor rebele şi pentru strălucire care întradevăr a avut un rezultat vizibil. Firele rebele s-au calmat, părul arăta mai sănătos şi mai strălucitor.

Am fost foarte fericită atunci cînd am primit drept cadou acest ulei pentru păr pentru că aveam nevoie şi văzusem că dă rezultate. Încă şi mai fericită am fost de fixativul de păr de la Farcom. Elena care ne-a prezentat brand-ul avea un păr nemaipomenit – bucle care păreau naturale erau fixate la final cu fixativ. Nu m-am abţinut şi i-am atins părul observînd că la atingere e foarte mătăsos.

Toate aceste produse le găsiţi la Wellness Land (http://www.wellnessland.md/salonrom) aici aveţi şi pagina de facebook a brandului (http://www.facebook.com/FarcomMoldova)

Fie că aveţi mătreaţă, păr gras, păr deteriorat – toate produsele de îngrijire, tratament şi styling le găsiţi aici.

Tot fiind impresionată de buclele Elenei mi-a spus că astfel de bucle costă doar 200 lei să le faci. Cu siguranţă la vreo ocazie dau fuga la Wellness Land să încerc şi pe părul meu un astfel de styling.

Aici puteţi găsi pozele de la ediţia de ieri, să vedeţi şi produsele şi părul Elenei :) http://www.facebook.com/HealthBeautyBloGspot

Preţurile variază de la 70 lei la 200 şi mai mult. Pentru un fixativ de păr – 80-100 lei, Tratament -190 lei, Ulei pentru calmarea firelor rebele 70 – 150 lei.

O zi frumoasă tuturor celor care ştiu că frumuseţea contează şi mai mult – adevărata frumuseţe vine din suflet🙂

Love

Carola

6 comentarii

Filed under Feel the beauty!

6 responses to “Bucle.. Bucle.. Îngrijire

  1. Anonim

    super..trebuie sa incerc si eu produsele neaprat:)

  2. Multumesc pentru remarca, am tinut cont de ea..🙂

  3. Eva

    „am primit ca cadou” = am primit drept cadou
    „că chiar aveam nevoie” = fa-l mai simplu „pentru ca aveam nevoie”

  4. Sanda

    Nu am auzit de acest brad dar din ceea ce scrii pare ceva bun.

  5. Ala

    Wowww.. Imi place cum scrii, imi place articolul!!

Lasă un răspuns

