Cum cred că va fi viaţa după 18..

Blogul meu mi-a devenit eventual un al doilea jurnal, cu mici excepţii şi amănunte picante. Peste mai puţin de 2 ore devin „matură”. Sincer nu-mi imaginez cam cît de mult poate schimba o cifră în viaţa unei persoane, dar cu siguranţă nu te poate trensforma în cineva complet diferit de ce ai fost pînă acum.

Această vîrstă pretinde să sperie pe mulţi dintre noi şi să ne învăluie cu multe responsabilităţi şi decizii care presupun să ne schimbe viaţa. Mă rog, eu prefer să văd această etapă a vieţii ca un început, sau mai bine zis ca o continuare a vieţii a cărei temelii am construit-o pînă acum.

Sunt foarte mulţumită de ce am ajuns la etapa aceasta a vieţii mele şi presupun că toate acestea se datorează celor care m-au ajutat să mă formez ca personalitate – care sunt destul de mulţi şi le mulţumesc din suflet.

Chiar aveam inspiraţie să scriu acest post, dar văd că m-am dus pe o latură cam melodramatică – presupun că mi se permite – acuş e ziua mea. De azi înainte o să fac legal tot ce făceam ilegal pînă acum😀

Astă nopate o să adorm cam greu după două ore dormite la amiază şi  o cană maaare de cafea acum seara. Mă programez să adorm după 12 ))

Mereu am starea asta euforică cu 2 săptămîni înainte de ziua mea. Mă entuziasmez rapid, fac mii de planuri, după care cu două zile înainte de eveniment parcă aş vrea să păşesc peste ziua respectivă şi să merg mai departe. Mi se întîmplă deja al 3-lea an consecutiv. Totuşi nu pot să nu accept cît de fain a fost anii precedenţi şi cît de bine m-am distrat.

Şi totuşi, cum cred că îmi va fi viaţa după cei 18 ani împliniţi ? La fel de minunată, inrevizibilă, melodramatică, plină de rîsete şi dureri de burtă, cu întîmplări neaşteptate, plină de evenimente…

Şi ştiu că nu va fi aşa cum mi-am plănuit, va fi mai bine. Poate nu voi avea o vilă pe malul mării – dar voi avea o căsuţă cu grădină şi mansardă, poate nu mă voi căsători la 23 cum credeam, dar voi face decizia corectă la 25, poate nu voi merge în strinătate la o universitate bună,  dar îmi voi putea clădi viitorul aici alături de cei dragi, poate nu va fi aşa cum m-am aşteptat.. pentru că va fi mai bine !

Happy Birthday to me🙂

2 comentarii

Filed under Old posts

2 responses to “Cum cred că va fi viaţa după 18..

  1. tot ţineam să te felicit şi am uitat)
    La mulţi ani şi multă noroc şi fericire:*

Lasă un răspuns

