Planuri de vară şi nu doar..

Vara asta mi-am zis că NU, nu mă mai gîndesc la viitoeul meu, nu-mi mai bat capul cu planuri pentru universităţi, carieră şi alte lucruri mature. Vara asta mă distrez, mă distrez aşa cum.. cum am mai făcut-o şi alte veri😀
Avusem perioade (destul de dese apropo) cînd mă măcina gîndul de viitor – ce o să fac, ce o să devin, să învăţ aici, să mă duc în altă ţară, o să reuşesc, mi-e frică.. Nu.. !! Gata.. Vara asta ne distrăm – practic e ultima vara cînd nu o să trebuiasca să-mi bat capul cu alte lucururi. La anul e BAC-ul, admiterea la universităţi şi alte formalităţi care cu siguranţă o să-mi dea multe bătăi de cap. După care încep sesiunile de vară, stres, examene şi începe viaţa matură. 

Totuşi, aş vrea să lucrez un pic – să-mi fac nişte bani de buzunar ca să nu mai fiu nevoită să depind atît de mult de ai mei. Oricum, o să fac în aşa fel ca să combin plăcutul cu utilul – nu dezvălui mai multe😉

Azi am fost la Olympic day 2012 – m-am simţit mîndră de mine că am mers 2 km şi 2 i-am alergat – ideea era ca să promovăm un mod de viaţă sănătos – noi liceenii, pentru că marele concurs a fost între sportivii de performanţă. A fost destul de fain, să vezi atîta lume adunata pentru un lucru bun. După care la MoldExpo la expoziţia de food and drinks am tot degustat diverse chestii şi mi-am şi procurat unele lucruri pentru viitoarele mele reţete – tiramisu cu cireşe şi lasagna cu pui.

Cu şcoala m-am eliberat puţin şi mă simt foarte uşurată să-mi ştiu date tezele şi să mă văd cu mai mult de un picior în vară şi cu o bucăţică micuţă încă în curtea şcolii.

Iunie e destul de plin, adică prima jumătate – şi se prevede megaaaa fain. Mai întîi îmi sărbătoresc ziua, după care ne ducem la Vadul lui Vodă pe vreo 2 zile şi pe 7 la mare. Pe 14 revin şi am degînd să mă înscriu la ceva dansuri pentru a fi mai activă. La început de iulie vine o prietenă din Anglia şi il dedic în totalitate. După care pe la mijloc am degînd să lucrez pe vreo 2 săptămîni – respectiv pînă la sfîrşit de iulie. La început de august am nişte zile de naştere, după care sper din tot sufletul să mi se primească să mă duc la mare cu prietenii respectiv din banii lucraţi – măcar pe cîteva zile.

Cam asta e ce ţine de distracţii pe vara asta şi cred că o să se realizeze. Ce ţine de partea educativă îmi pun în plan să citesc cît mai mult – vara pe plajă o să am ce face🙂 Sau pe soarele cel mare cînd preferi să stai în casă cu un fresh de portocale şi o carte bună. Mai am eu cîteva planuri, dar le ţin pentru mine.

Vreau să-mi fac o listă cu lucruri pe care trebuie să le fac vara asta – ca o adeptă a listelor o să organizez foarte bine: Important, mai puţin important; Iunie/Iulie/August. Chiar acum mă apuc de făcut lucrurile astea + cărţile pe care vreau să le citesc şi reţetele pe care vreau să le încerc.

O săptămînă cît mai frumoasă şi sper că a-ţi avut un weekend plăcut !

Love, 

Carola

7 comentarii

Filed under Old posts

7 responses to “Planuri de vară şi nu doar..

  1. Pe bune.. Vara asta trebuie de trait la maxim, de fapt ca orice vara🙂

  2. Eu vreau sa ma distrez cu prietenul meu , vara asta , nu sa ma gandesc la planuri care vreau sa le fac cand sunt mare !

  3. Sper din tot sufletul sa se realizeze tot, sau poate mai stii.. sa fie si mai bine

  4. Să ai parte de o vară extraordinară ! Să ai putere și energie suficientă pentru a-ți realiza toate planurile și, de ce nu, să treci de limite…
    Eu, ca și tine , încerc să profit din plin de ultima vacanță de 3 luni))

  5. Cu siguranţă, asta şi am de gînd să fac vara asta. I feel the summer breeze..

  6. e mai bine cu planificare. chiar daca nu iese, macar stii ce mai ai de facut.
    asa iti trece timpul si iti pare rau ca ai pierdut nu stiu ce din vedere.
    buna treaba faci.
    spor-t!🙂

  7. Maturitatea las-o deocamdata adultilor. Profita de viata ca nu se stie cand va profita ea de tine.

Lasă un răspuns

