Cum am copt azi cozonac..

Dacă pînă acum am încercat cîteva zeci de reţete de cupcake-uri şi prăjituri, păi uite că niciodată nu încercasem să fac cozonac.
Îmi pusesem în plan de căteva zile ca azi să încerc să fac – mini cozonaci. I-am pregătit în formele pentru cupcake-uri, şi eram destul de sceptică la ce avea să se primească în final. În ciuda faptului că nu am rămas extrem de mulţumită – pentru că îmi par cam amuzanţi şi caraghioşi, presupun că au un gust bun – nu i-am încercat pentru că aştept ziua de Paşti.

Mama a gustat şi a zis că sunt extrem de pufoşi şi se topesc în gură – mă liniştesc cu ideea şi abia aştept să-i încerc şi eu.

Reţeta am preluat-o de aici:

http://anditudor.blogspot.com/2009/10/cozonac-briosa.html

Asta în cazul dacă vă vine şi vouă să creaţi aceste mici ciudăţenii – pentru că dacă era un cozonac obişnuit cu siguranţă nu-i scimonoseam aşa numele )

Umplutura am improvizat-o un pic,  şi la nuci, zahăr şi cacao am adăugat nişte bucăţele de ciocolată albă pentru un gust mai bun.

Vedeţi şi voi cam ce s-a primit în final:

Nu mă criticaţi prea mult, sper că e ok pentru prima mea încercare )

Sărbători fericite tuturor !

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

