Spring wishlist

Cum vine primăvara cum încep să vreau de toate. Poate că iarna, fiind în hibernare, mă las de toate dorinţele şi mă scufund în somn timp de 3 luni. Şi cum apare soarele, aşa şi poftele mele se înmulţesc.

1. Pantofi Nude
Se află în top-ul listei. Orice fată ar trebui să aibă astfel de pantofi în garderoba ei – îi poţi combina cu orice şi dacă au un pic de platformă în faţă sunt şi destul de practici.  Cei de lac îmi par cam sofisticaţi, dar extreeeem de frumoşi.

2. Rochiţă cu spatele gol

Ahh.. încă din vara 2011 o vreau, cu siguranţă o să aleg vreo stofă reuşită şi o să mi-o dau la croit. Un spate bronzat este pus bine în evidenţă de o backless dress. Cine nu o adora.. sweet, sexy, chic !!

3. Oxforzi coloraţi sau nude
Eram cam sceptică în privinţa oxforzilor sezonul trecut pentru că îmi păreau un pic prea masculini. Dar la cîte modele chic şi feminine(în special cei cu danteluţă) au apărut am devenit una din fane !
 4. Sacou bej şi mint
Care deja sunt la croit.. Yeey.. Le pun pe blog îndată ce sunt gata.. Dar o să fie cam ceva de genul:
 5. Rochie luuungă

Dorinţa asta probabil la balul din a 12-a o sa devina realitate. Aww.. Atît de elegante şi stilate.

Acum că mi-am înşirat dorinţele mele aici în acest post – pot dormi liniştită )

O seară frumoasă tuturor, şi nu uitaţi frumuseţea vine din suflet !

7 comentarii

Filed under Old posts

7 responses to “Spring wishlist

  1. Avantajul e ca ti-i poti crea intocmai cum ti-i doresti.

  2. Buna! si mie imi plac foarte tare pantofii nude!!!
    ma poti ajuta cu un sfat? unde gasesc ceva de genul ala?
    ms!

  3. Te pot ajuta sa gasesti ceva asemanator.. Pantofii din imagine sunt originali Christian Louboutin, dar se gasesc si la noi pantofi nude la fel de spledinzi.. Imi scrii pentru detalii🙂

  4. Anonim

    unde gasesc primii pantofi?raspunde,te rog

  5. Mersi mult.. sunt incintata🙂

  6. Imi place foarte mult blogul tau . Imi place si cum scrii . Citesc fiecare postare atunci cand apare . Mult noroc in continuare .

Lasă un răspuns

