Despre obsesia mea pentru fuste

Titlul postului deja transmite o nuanţă de fashion despre ceea ce va urma. După cum aţi observat am anterior preferat să scriu mai mult despre măşti de faţă, reţete de dulciuri şi mai puţin despre stil, modă şi tendinţe.

Mi-am zis că dacă tot îmi aparţine blogul o să-mi permit să scriu de toate🙂
De ceva timp am devenit „obsedată” de fuste. Atunci cînd merg la magazin să-mi iau ceva mă prind că îmi fug iar ochii după o fustă turcoaz sau una coral. Mai mult, majoritatea din care le am în garderobă sunt propria creaţie (mă rog, ideea mea croită la atelier). În acest mod sunt sigură că nimeni nu va mai avea o piesă vestimentară la fel + îmi face o mare plăcere să pun suflet şi imaginaţie în realizarea acestora.
Ceea ce ţine de pasiunea mea pentru croit propriile haine, nu se opreşte doar la fuste. Şi alte piese vestimentare (deseori împrumutate de la mama) le modific după trend-ul actual. Cu toţii ştim că tendinţele se întorc şi majoritatea au nevoie doar de puţine retuşări. Primesc o plăcere nemaipomenită să aleg năsturei şi stofă pentru ceva nou.

Nr 1  modificată din fusta mamei
Nr 2 croită la atelier, de ceva timp îmi doream o fustă simplă roşie
Nr 3  tipica fustă neagră pe care o porţi oricînd asortată cu orice
Nr 4  ceva mai abstract, nici nu ştiu de unde o am
Nr 5 H&M

Nr 6 la fel e creatie proprie şi e una din favorite

Nr 7 „furată” de la sora

Nr 8 şi Nr 9 fac parte din categoria fuste decente😀 Cea bej tot am modificat-o din fusta mamei ))

Nr 10 este recent croită şi la sigur va deveni una din preferatele mele. Strigă a vară !!

Nr 11 la fel proaspăt luată de la croitorie e tipica fustă de primăvară pe care simplu o ador.

Deci, după cum aţi observat nu obişnuiesc să arunc cu bani pe fuste, în ciuda faptului că am o pasiune pentru ele. Prefer să petrec ceva timp alegînd năsturei şi stofă în schim să mă aleg cu o piesă de vestimentaţie unică şi originală.

Voi ce ziceţi, mai bine să cumperi gata făcută sau să o croieşti exact cum îţi place ţie ? Ce părere aveţi despre cele „inventate” de mine ?

Love,

Carola

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

