Spirit organizatoric de primăvară !

Pentru că deja miroase a primăvară.. În ciuda faptului că afară e mîzgă jur împrejur, prefer să privesc partea frumoasă a lucrurilor – se încălzeşte !
De acum mă voi trezi plină de dispoziţie, mai energică şi mai încîntată de prezenţa primăverii
Pe timp de iarnă mă transform într-un ursuleţ care se bagă în bîrlog şi aşteaptă să vină vremea frumoasă pentru a ieşi. Nu fac aproape nimic productiv, luînd în considerare faptul că mi-e frică de frig, prefer să stau în casă la călduţ şi să privesc un film bun sau să citesc o carte.
Uitasem să postez despre minunatele cupcake-uri roz pe care le-am făcut acum cîteva săptămîni şi delicioasele bomboane de ciocolate.

În sfîrşit această perioadă a trecut. La mine deja a început primăvara – perioada înfloritoare plină de planuri şi realizări frumoase !

Mi-am reorganizat agenda şi mi-am stabilit foarte bine ce am de făcut în următoarele săptămîni.

1. Cu siguranţă primul lucru pe care abia aştept să-l fac este curăţenia de primăvară, şi anume în camera mea. Vreau să-mi sortez totul foarte bine, să-mi decorez camera cu cîteva detalii personalizate (poze, fraze inspiraţionale), să-mi scot hainele de sezon cald şi să le aranjez pe umeraşe.

2. Mă reîntorc la sport ! Mi-am luat liberă o lună – tot din motiv că era frig afară 🙂 Dar acum chiar am degînd să îmi fac un plan bine stabilit. Din nou 3 zile pe săptămînă vor fi preconizate fitness-ului. Pentru că sportul este sănătate.

3. M-am înscris la Şcoala de televiziune. Dacă tot vreau să fac ceva în domeniul jurnalismului mi-am zis că ar fi bine să mă perfecţionez pe acest plan de pe acum. Abia aştept să fac primele cursuri care vor începe abia după vacanţa de primăvară.

4. Cîteva săptămîni în urmă m-am înscris la şcoala auto. Am făcut deja cîteva ore teoretice şi o oră practică. Îmi dau destul de multă străduinţă şi presupun că rezultatele nu vor întîrzia să apară.

5. Mi-am programat să citesc măcar cîteva pagini în fiecare seară. Să devină o obişnuinţă indiferent cît de obosită voi fi.

6. Renunţ la dulciuri pentru 2 zile pe săptămînă. Am citit zilele astea un articol despre cît de dăunător este zahărul nu doar pentru funcţionarea normală a întregului organism, dar şi pentru tenul nostru – duce la îmbătrînirea prematură a pielii. M-au cam speriat toate acele afirmaţii şi mi-am pus în plan să renunţ măcar pentru 2 zile în fiecare săptămînă.

7. Mia-am dat la croit 3 fustiţe şi trebuie zilele astea să mă duc să le probez. Dacă tot o să-mi fac ordine în garderobă poate mai redescopăr ceva de care habar nu aveam. Mi-am zis că nu o să investesc prea mult în haine, o să-mi personalizez ţinutele cu bun gust şi croiri proprii gîndite.

Cam astea sunt planurile mele pe săptămînile ce urmează şi sper să mă ţin de ele pentru că sunt destul de motivată şi abia aştept să pun bif la tot ce mi-am pus în plan. Tot în luna martie urmează să deschidem cu echipa site-ul fiisănătos.md (pînă cînd http://www.facebook.com/Pentrusanatate) la care eu voi scrie articole pentru anumite categorii. Entuziasmul şi motivaţia mă vor ajuta să duc la bun sfîrşit tot ce mi-am pus în plan.

Vă doresc şi vouă multă energie pentru acestă frumoasă primăvară care se prevede şi nu uitaţi: O oră de planuri organizează o lună întreagă.

Love,

Carola

5 comentarii

Din categoria Old posts

5 răspunsuri la „Spirit organizatoric de primăvară !

  1. deasta ziceam ,ca si lista mea e un pic personala,deasta nu mereu le bifez,da le si sterg de pe lista 🙂

  2. Pai uite in articol sunt unele chestii mai esentiale, celelate sunt un pic mai personale 🙂

  3. ian enumera-mi macar 2 chestii,sa vad cum e lista la tine… da mine deobicei e cam altfel 🙂

  4. Mereu e ceva nou de facut ! Pe mine chiar ma motiveaza chestia cu listele, pina nu le bifez pe toate nu ma las.
    Succese si nu-ti pierde motivatia !

  5. eu in fiecare an imi fac o lista de dorinte, si o ascund,apoi o gasesc peste cateva luni si bifez sau sterg ceea ce nu mai e nevoie. asta fac ultimii 7 ani crec, insa azi,cand am vrut sa-mi fac o asemenea lista mi-am dat seama ca nu am nici un singur punct de pus pe foaie,si nu stiu de ce? pentru ca totul e perfect si nu am dorinte neindeplinite,sau pentru ca sunt prea demotivata ca sa vreau ceva?!

Lasă un comentariu