5 chestii pe care trebuie să le faci iarna !

Eu personal cînd aud de iarnă mă trece un frig şi am chef de un ceai călduţ şi de un pulover în plus. Totuşi, ţinînd cont de faptul că petreci mai mult timp în casă decît afară trebuie să ştii să profiţi de acest lucru !

1. Citeşte – dacă tot stai în casă, măcar nu pierde timpul, răsfaţă-te cu o lectură bună ! Priveşte-ţi serialele şi filmele pe care demult doreai să le vezi dar nu aveai timp.

2. Bea cît mai mult ceai, vin fier, cappuccino, lăptic !  Lichidele sunt esenţiale şi acum e momentul să-ţi mulţumeşti organismul cu necesarul de lichide. Plus la toate e o plăcere să savurezi cun ceai călduţ privind iarna pe fereastră.

3. Dute la ski, patineză, dute la săniuş. Ok, e un pic cam frig, dar nici nu trebuie de irosit frumuseţea iernii. Savurează timpul împreună cu prietenii.

4. Fă băi fierbinţi. Întradevăr nu sunt foarte sănătoase atunci cînd le facem prea des, dar nu avem oare dreptul să ne răsfăţăm pe timp de iarnă cu o cadă plină şi cu lumînărle frumos mirositoare ? Hidratează-ţi pielea cu creme aromate !

5. Ai grijă de tine ! Atunci cînd vine primăvara mai că reuşeşti să îţi dai unghiile cu ojă – eşti tot timpul în oraş cu prietenii. Acum, că e frig afară: scoate-ţi sprîncenele, dă-ţi unghiile cu ojă într-un mod mai deosebit decît o faci deobicei.

Afară e un frig îngrozitor, dar deja m-am săturat de lectură şi filme, mă duc să-mi fac un ceai !

Love,

Caro

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

