Arhiva zilnică: 29 ianuarie 2012

Devil`s food cakes with chocolate

După cum am promis, am revenit cu reţete noi ! Azi am pregătit nişte cupcake-uri absolut delicioase – de te lingi pe degete. La mine în famile deja devine o obişnuinţă ca eu să gătesc ceva dulce, dacă înainte mama se mai surpindea şi mă mai lăuda – acum o ia ca pe ceva normal 🙂

Cupcake-urile sunt uşor de pregătit şi uşor de.. mîncat 😀

Ai nevoie de:

  • 3 linguri şi jumătate de margarină (aprox 50 g)
  • 115 g zahăr
  • 2 ouă măricele
  • 115 g făină
  • o jumătate linguriţă praf de copt
  • 25 g cacao
  • 125 ml smîntînă
Cel mai amuzant e faptul că se numesc Devil`s food cakes with chocolate, dar nu folosim deloc ciocolată 🙂

Pasul nr 1

Se pregătesc 10-12 hîrtiuţe(în dependenţă de mărime) pentru cupcake-uri şi se aranjează în tavă anume pentru astfel de prăjituri (http://www.cakekraft.co.uk/index.php?main_page=popup_image&pID=357) sau chestii micuţe din silicon (http://www.chalet.net.au/images/fullsize/wiltshire-bend-and-bake-cupcake-silicone-mould-pack-of-6-387.5a8.jpg) – cum am folosit şi eu.

Pasul nr 2

Punem margarina, zahărul, ouăle, făina, praful de copt, cacao într-un vas încăpător şi mixăm pînă compoziţia devine moale. Adăugăm smîntîna şi amestecăm din nou. Punem mixtura în hîrtiuţele pentru cupcake-uri.

Pasul nr 3

Coacem în cuptorul preîncălzit la 180 garde Celsius timp de 20 minute. Le transferăm pe ceva ca să se răcească.

Pasul nr 4

Le lăsăm timp de 10 minute, după care le savurăm cu o ceşcuţă de ceai !

Poftă bună !

Aştept opinii despre cum va ieşit şi vouă fabuloasele cupcake-uri cu „ciocolată”.

Love,

Caro

7 comentarii

Din categoria Eat me now!