Am revenit !!

Şi eu care mă gîndeam să-mi abandonez blogul.. ce imprudenţă ! Am realizat că e o parte din mine, şi chiar dacă nu dispun de foarte mult timp liber, o să postez mai rar dar cu siguranţă nu-mi abandonez definitiv blogul.

Am văzut că lumea e mai mult interesată de reţete de dulciuri decît de frumuseţe (lol). Şi am decis  să postez mai des anume în acest domeniu, luînd în considerare obsesia mea pentru tot felul de bunătăţi.

Plus la toate, am primit în dar de Crăciun o carte cu 100 de reţete de cupcake-uri pe care am de gînd să le împărtăşesc cu voi – treptat. Am încercat deja vreo 5-7 reţete şi sunt absolut fabuloase.

Aţi dori să postez şi reţete cu aperitive, sau să mă focusez mai mult pe dulciuri ? Şi totuşi, aţi dori să mai citiţi despre frumuseţe sau preferaţi alte toppic-uri (review la cărţi, filme, makeup; Do It Yourself; Fashion) ?

xoxo Love,

Carola 

 

7 comentarii

Filed under Old posts

7 responses to “Am revenit !!

  1. Pregăteşte-te, pentru că în cîteva minute postez ceva yammy ))

  2. Acum voi fi nevoit din nou să înghit în sec după ce voi vedea imaginile de pe blog.🙂
    Oricum, bine ai revenit!

  3. Mersi de sugestii,
    promit retete pe viitor pe pasi cu imagini🙂
    Am de gind sa gatesc lasagna zilele astea )

  4. Bine ai revenit!

    Ca persoană care nu le are cu mâncatul dulciurilor, eu aș prefera rețete de aperitive, salate sau feluri principale.

    În rest, atâta vreme cât îți face ție plăcere, eu cred că e mai potrivit să scrii câte puțin din subiecte diverse.🙂

  5. blablabloging

    si eu sunt pentru : carti; filme, make-up si fashion…..))

  6. Cu siguranţă voi ţine cont de remarca ta !

    Cele bune🙂

  7. Anonim

    eu pentru: carti, filme, seriale, fashion si makeup!!😉

Lasă un răspuns

