Acum chiar că m-am apucat de gătit – TIRAMISU

Nu doar că ador să mănînc prăjituri, dar iubesc să le şi gătesc😀

Demult cumpărasem piscoturi şi zilele astea mi-am luat brînză mascarpone ca într-un sfîrşit să prepar Tiramisu. Ahh.. Cine nu iubeşte gustul dulce amărui al aceste prăjituri italiene ? Yammy..

Deci.. cum am făcut-o ?? Nu foarte complicat !

Ingredientele sunt puţine la număr, deci e foarte puţin probabil sp dai greş cu reţeta care o să o scriu acuş.

Ingrediente:

Aproximativ 400 gr piscoturi (le găsiţi la Metro, Green Hills, Nr 1)

Brînză Mascarpone – 500 gr

Zhaăr pudră (eu am folosit zahăr simplu) – 3 linguri

3 ouă mari (sau 4 mici)

Cacao amăruie

Cafea pentru însiropat

*Praful pentru frişcă nu l-am folosit – avea să fie prea dulce crema

Deci.. începem !!

Într-un vas mixăm brînza Mascarpone + 3 linguri zahăr – pînă devine o cremă.

Separăm ouăle – gălbenuşurile le adăugăm în compoziţie, albuşurile le batem bine în alt vas.

Mixăm compoziţia ! Adăugăm jumătate din albuş – de cealaltă jumătate nu avem nevoie.  Crema e gata !

Aranjăm piscoturile şi le stropim cu cafea, nu foarte abundent pentru că data trecută cînd am făcut tiramisu le-am înmuiat în cafea şi s-a primit cam prea moale.

*Cafeaua se pregăteşte după gust – eu am făcut-o un pic mai dulce, am adăugat un fel de praf pentru a prepara frappe (experiment). Vedem ce iese !

După care ungem cu cremă deasupra – punem deajuns – mie îmi place mai cremoasă – am pus din abundenţă.

În dependenţă de vas deja vedeţi cîte rînduri de piscoturi ve-ţi face. La mine s-au primit 3.

Se pune în frigider şi se ţine toată noaptea. Arată bestial şi miroase yammy.. abia aştept să văd ce s-a primit.

Şi.. rezultatul final:

7 comentarii

Filed under Eat me now!

7 responses to “Acum chiar că m-am apucat de gătit – TIRAMISU

  1. Mersi.. Revin cu retete noi🙂

  2. Sunt flatata.. Mersi mult🙂

  3. Idrille

    Dumnezeule mare!!! ti-ai propus sa aparem la stirile de la ora 5 de pe PROTV?! asta este ucidere prin imprudenta. Arata incredibil,sincer! Eu sunt si o persoana care adora dulciure, in special cele facute in casa asa ca postul tau a fost reteta totala pentru un follow! :))

  4. Wow, domnisoara, vad ca merge foarte bine treaba! Ma bucur mult pentru ceea ce faci! Spor la treaba! >:D<

  5. Peace Girl☮

    Yammy, voi face şi eu cred că.E desertul meu preferat!J’adore!

  6. arata incredibil, bravo!

  7. blablabloging

    pare destul de apetisant ))

Lasă un răspuns

