Măşti, tips-uri şi tratamente naturiste

Vorbeam zilele astea cu o prietenă despre tot felul de măşti naturale. Cît de benefice sunt şi cît de efective promit a fi.

Eu zic totuşi că ar trebui poziţionate ceva mai sus decît cele din comerţ, pentru că chiar dacă efectul se lasă un pic aşteptat ştii sigur ce ai pus pe faţă şi că nu are cum să-ţi afecteze tenul.

Şi dacă tot vorbeam despre tratamente naturiste mi-a povestit cum a scăpat de acnee. Am rămas ceva surprinsă şi am realizat încă o dată că la fiecare tip de piele se potriveşte ceva diferit. Noi ne cunoaştem cel mai bine problemele şi ştim cel mai bine cum să le combatem.

Mi-a povestit că îşi spăla în fiecare zi faţa cu săpun de rufe. Am rămas un pic cu gura căscată, pentru că cunoscîndu-mi tipul pielii mă gîndeam că dacă aş face acelaşi lucru mi-ar crea o iritaţie şi un ten uscat de care n-aş putea scăpa zile bune. Deci, pentru cineva este remediu de a scăpa de coşuri, pentru altcineva este „sentinţa la moarte”.

Ceea ce recomand este să nu ascultaţi chiar tot ce vi se spune, sau mai bine zis să nu încercaşi pe propria piele nu ştiu ce mască minune. Pentru unul poate funcţiona bine, pe cînd pentru celălalt nu !

Totuşi, nu voi vorbi doar despre ce ţine de tenul feţei, dar voi împărtăşi cu voi cîteva tratamente naturiste.
Le studiaţi atent, şi dacă ştiţi că nu v-ar crea nici un fel de probleme, atunci nu ezitaţi să le încercaţi. Oricum e vorba de doar cîteva tips-uri

  1. Dacă ai ochii „pufoşi” şi umflaţi încearcă să aplici comprese cu pacheţele de ceai negru (concentrat) rece.
  2. Pentru zonele foarte uscate ale pielii, cum ar fi coatele, genunchii, încearcă să aplici un pic de balsam de păr atunci cînd faci duş. Masează uşor – efect garantat.
  3. Pentru cearcăne – o felie de cartof rece
  4. Pentru pori deschişi – înmoaie cîteva discuri de vată în suc de roşii şi aplică-le direct pe faţă timp de aproximativ 20 minute. Efect de piele moale şi pori închişi.
  5. Împotriva acneei am auzit foarte des utilizarea aspirinei. Pisaţi bine 3-4 aspirine, amestecaşi cu apă (iaurt sau miere) pînă se formează o pastă. Se ţine timp de 10-15 minute. Se interzice celorlalte tipuri de piele în special tipului uscat !
  6. Dacă doriţi o nuanţă mai deschisă a părului încercaţi infuzia de muşeţel. După spălarea părului, clătiţi în această infuzie. Efect după 4 utilizări. Am încercat şi eu – a funcţionat.
  7. Pentru tenul uscat aplică o mască din smîntînă şi miere. Poţi adăuga şi banane pentru un efect mai bun.
  8. Pentru un păr mătăsos clăteşte-ţi părul în apă fierbinte + 3 linguri de oţet. Nu ai nevoie nici de balsam, pentru că e uşor la pieptănare şi mătăsos.
  9. Dacă foloseşti oje închise la culoare, la sigur unghiile tale au căpătat o culoare gălbuie. Pentru un aspect mai sănătos, înainte să-ţi faci manichiura ţine-le în apă călduţă cu suc de lămîie pe 7-10 minute.
  10. Pentru un păr mai rezistent aplică ulei de ricin pe vîrfuri – strălucire şi supleţe

Cel mai important este ca înainte de a folosi orice tip de mască este să ai tenul bine curăţit – asta dacă este vorba de faţă. Ai răbdare şi încearcă tips-urile în dependenţă de problemele cu care te confrunţi.

Cunoscusem o femeie în jur la 40 de ani, dar ave o piele ca la 20. Şi am întrebat-o cum de s-a păstrat aşa, şi ea a spus că tot ce mănîncă pune pe faţă.

Poate e un mod cam general spus, dar a avut în vedere, că dacă mănîncă un măr, îşi lasă o bucăţică pentru a-şi face mască. Deci, tot ce e natural îţi poate aduce doar beneficii.

Ai grijă de tine şi de tenul tău !

5 comentarii

Filed under Feel the beauty!

5 responses to “Măşti, tips-uri şi tratamente naturiste

  1. Anonim

    multumim pentru sfaturi

  2. multumim pentru ponturile oferite!

  3. Trucul 5 e naturist doar dacă e balsamul de păr natural.😛

Lasă un răspuns

