Cum mi-a ieşit Negresa mea cu banane

Hey. Am fost cam ocupată zilele astea şi chiar n-am avut timp să respir. Ce să mai vorbim despre vreo postare pe blog. Şi cînd am ajuns în week-end (postul a fost scris week-end-ul trecut) cu ideea de a scrie ceva internetul meu nu lucra – minunat.

Whatever, mi-am zis că dacă tot am fost ocupată zilele astea merit să mă răsfăţ (şi pe cei din familie) cu o prăjiturică. Am făcut negresa cu nuci şi banane.

Mai încercasem eu negresa, doar că într-un mod mai simplu, dar de data asta a ieşit impresionant de bună – şi asta fără mari intenţii de a mă lăuda.😉

Pentru cei care doresc să o încerce, am decis să fotografiez pe paşi cum am preparat-o.

Deci.. Avem nevoie de:

Faină – 200gr

Un pacheţel praf de copt

Zahăr tos – 200 gr

Unt – 200 gr

Ouă – 4

Banane – 3

Ciocolată – 200 gr

Jumătate de lămîie

Am pregătit toate ingredientele, pentru a fi mai simplă să prepar totul, în felul următor:

Am tăiat bananele felioare – toate egale, am rupt în pătrăţele ciocolatele (2 la număr a cîte 100 gr fiecare) după care am scurs sucul la jumătate de lămîie peste felioarele de banane pentru a nu se oxida.

Într-un bol am amestecat făina cu praful de copt, mai bine zis am adăugat pacheţelul de praf de copt în bolul că făină deja prezent. După care în alt bol am pus untul tăiat cubuleţe + ciocolatele la foc mic amestecînd. După ce s-a format o compoziţie am adăugat zahărul tos.

Imediat după răcire am adăugat ouăle, rînd pe rînd amestecînd bine. Şi tot aici am adăugat compoziţia cu făină şi praful de copt.

Următorii paşi sunt: Ungem tavaua cu unt şi tapăm cu făină, după care turnăm jumătate din compoziţie, adăugam jumătate din banane, turnăm ce a rămas din compoşiţie şi aranjăm deasupra restul felioarelor de banane. Cam în felul următor:

Se ţine la cuptor cam 40-45 minute, dar timpul e relativ, cel mai bine facem testul scobitorii (băgăm scobitoarea în prăjitură li dacă nu rămîne nimic pe ea atunci coptura e gata).

Se serveşte fierbinte împreună cu îngheţată.

Zilele astea mi-am luat hîrtiuţe pentru cupcake foarte sweet, şi pe mîine am degind să încerc ceva cu vişine şi ciocolată.

Dar Negresa mea o recomand tuturor care doresc să savureze ceva gustos şi fierbinte. Ideală pentru o duminică rece🙂

6 comentarii

Filed under Eat me now!, Old posts

6 responses to “Cum mi-a ieşit Negresa mea cu banane

  1. Da.. ma gindeam si eu la asta in timp ce savuram minunata Negresa😀

  2. Stai ca vine si tiramisu si cupcake🙂

  3. Numaidecit.. venim si gustam de la tine🙂

  4. ahahah team prins asta tu asa esti la dieta ))))
    P.S o sa incerc si eu neaparat pare buuunnn :::PP

  5. Eeehhh! Înghit în sec.😦

  6. blablabloging

    o sa incerc neaprat sa o fac si eu!!!

Lasă un răspuns

