De ce am început să ador cafeaua ?

De ceva timp am început să aleg cafeaua în locul ceaiului. Nu ştiu cît de bine este acest lucru, însă la sigur îşi are beneficiile ei.

Evident, nu trebuie să eliminăm consumul de ceai – în special ceaiul verde care este o sursă ideală de antioxidanţi, însă cafeaua este unul alimentele care previn cancerul.

E destul de bizar, pentru că înainte eram destul de impotriva cosumării cafelei – observaţi şi din posturile recente.  Am început să apreciez gustul acesteia în special dacă adaugi o linguriţă de zahăr – îi conferă un gust dulce amărui.

Trebuie să fii sigură că nu devii dependentă de ea – pentru că după cum cunoşti cofeina provoacă dependenţă. Se spune că o ceşcuţă de cafea pe zi aduce doar beneficii, eu aş zice că e mai bine dacă alternezi – o zi ceai negru, altă zi ceai verde şi cealaltă cafea. Fiecare îşi are părţile bune de care nu te poţi refuza.


Ce nu ştiai despre cafea:

  • Brazilia este producătorul nr. 1
  • Boabele de cafea sunt fructele unor plante din familia Rubiaceae cu două varietăți mai importante Coffea arabica și Coffea canephora.
  • Este pe locul II în lume în ceea ce ţine de importanţa econimică (petrolul fiind pe locul I)
  • Statele Unite consumă cea mai multă cafea
  • Poate provoca stări de panicare, insomnii şi dureri de cap
  • Se spune că poate crea bună dispoziţie
  • Reduce oboseala, favorizează digestia, stimulează sistemul nervos
  • Se elimină din organism în decurs de 4-6 ore
Acum ce zici de o ceşcuţă de cafea îmreună cu un pătrăţel de ciocolată neagră cu alune mari ?

8 comentarii

Filed under Old posts

8 responses to “De ce am început să ador cafeaua ?

  1. Doar cafeaua, fără ciocolată. Sau zahăr. Sau orice fel de dulce.😆

  2. nu as putea trai fara cafea,cred ca am fost dependenta cativa ani :)) acum insa mai beau si ceai negru in unele zile in loc de cafea,dar precum bine ziceai in cantitati mica e chiar indicata.

  3. Ştii cum, cel mai bine este consumarea fiecăreia în cantităţi moderate.
    Adică alternează😉 Într-o zi ceai cengru, altă zi din fructe de pădure sau cafea..🙂
    Aşa e cel mai bine

  4. Cafeaua este buna, dar in cantitati mari, cum ai spus si tu, provoaca dependenta. Eu m-am lasat de baut cafea dar in schimb m-am apucat de baut ceai negru, care se spune ca are cam aceleasi caracteristici precum cafeaua, deci am sarit din lac in put.

  5. Cum am început a scrie postul, cum mi s-a făcut mai tare poftă de o ceşcuţă de cafea )

  6. blablabloging

    cum sa nu fie SUA, daca ei mai au si tipicul Americano, pe care il prefer😉 Plus, eu as mai adauga si mirosul de cafea, care este absolutely amazing!

Lasă un răspuns

