Favourite product – Telescopic mascara

De ce ador Telescopic ?? Pentru că e cel mai aproape de adevăr (la ceea ce spune spotul publicitar) în cazule genelor mele.
Doi ani în urmă mi-am procurat primul Telescopic mascara, şi am realizat că e genial. Întradevăr separă genele aşa cum promite. Şi pentru că nu am probleme cu volumul acestora, e perfect în cazul meu.

Cea de-a doua mascara, la fel Telescopic, dar un pic mai diferită nu a avut acelaşi efect pentru mine. S-a făcut mai multă publicitate deşi chiar nu înţeleg pentru ce. Însă cine ştie, pentru fiecare lucrează diferit, în dependenţă de tipul genelor.

Deci, dacă vrei gene alungite atunci cu siguranşă alege Telescopic de la L`oreal. Îl aplici în 2 straturi de la rădăcini pînă la vîrfuri – efect garantat !
Poate reuşesc să fac rost de unul din străinătate, că la noi preţurile sunt un pic cam exagerate.🙂

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

