Azi am pregătit..

Azi e ziua oraşului nostru drag.. Şi iîn ciuda faptului că deseori mă întreb cum mi-ar fi viaţa dacă m-aş fi născut în altă parte zic mulţumesc pentru ceea ce am. Aici sunt părinţii, aici sunt prietenii mei, şcoala mea, drumul pe care-l parcurg în fiecare dimineaţă aici trăiesc eu, aleea de pe Dacia, McDonalds-ul de la Botanica (acesta mi-i mai familiar :D)

La mulţi ani drag Chişinău cu aniversarea a 575 de ani !! 

Şi pentru că tot n-am avut ore azi, mi-am permis să lenevesc în pat destuuuul. Şi ca să nu fiu total neproductivă mi-am zis să pregătesc masa pentru ai mei. Îmi făceam un pic griji să nu-mi iasă, pentru că de obicei cînd fac ceva încerc ceva nou, şi risc să stric totul din cauza unor mici neatenţii. Asta ce ţine de mîncarea în sine, pentru că la deserturi sunt destul de bună – şi la preparat, şi la.. mîncat ))

Am preparat ciuperci cu caşcaval în rolă.. Au ieşit yammmy.. Nu a fost foarte greu de pregătit, dar a fost apreciată de întreaga familie.

Am făcut şi o salata cu verdeţuri, mă rog – tipică, dar a ieştit buuună pentru că am pus frunţă de salată şă am condimentat-o un pic mai mult

Şi clătite. Am eu ceva experienţă în prepararea clătitelor, mai ales a celor cu vişină. Le-am făcut de data asta şi cu ciocolată.. Yaammy..
Umplutura e vişină şi ciocolată cremă.. Delicios de bun.

În realitate arată ceva mai bine, dar la gust nici nu mai vorbesc..

Nu uitaţi, pe lîngă măşti şi îngrijire trebuie să mai cunoşti şi ceva în ale culinăritului..

Succese în ale gătitului fetelor ! 

 

8 comentarii

Filed under Eat me now!

8 responses to “Azi am pregătit..

  1. Pai m`am tinut de cuvint.. Nu am pus pic de maioneza.. E vorba de cascaval.. Care cit de cit e un pic mai sanatos..😛

  2. Cu cea mai mare placere te primeam, daca ziceai un pic mai devreme.. acum totul e in burtica deja😀

  3. Ador Chișinăul pentru tot ceea ce este.
    P.S. arată delicios tot ce-ai gătit. bravos!

  4. Stop! Cine spunea mai înainte că nu e bine maioneză de mâncat?😛😀

  5. blablabloging

    eu acus ma ridic pe la tine :DDD

  6. Si plus la toate is megaaaa gustoase😛

  7. Ia vreo 2 clatite in geanta..😀

    p.s. chiar arată apetisant !!

Lasă un răspuns

