Cum influenţează vremea de afară aspectul nostru ?

Ah.. Cît urăsc sensibilitatea asta excesivă a tenului meu, şi încă nu găsesc un răspuns concret, să fie oare ereditar, sau e vorba de ceva tipic mie.
În special în perioadele cînd se schimbă vremea – „o simt pe pielea mea”.. Odată cu schimbarea bruscă a temperaturii de afară şi tenul meu a dat „reacţii” – se înroşeşte, se irită uşor. Nu prea găsesc remedii, încerc doar să mă resemnez cu ideea că va trece.

Sunt sigură cu nu sunt unica, şi nu vorbesc că la toate ar trebui să dea reacţii de genul ăsta (Doamne fereşte :D), dar probabil unele din voi pot avea dureri de cap, altora li se usucă constant mîinile, iar altele pur şi simplă urăsc vremea de afară.. Ah )

Ce se schimbări se produc o dată cu venirea frigului ?

  • Părul se deteriorează – Foloseşte constant măşti de păr
  • Mîinile se usucă – Poartă un crem de mîini mereu la tine
  • Faţa se înroşeşte de la schimbarea bruscă a vremii – Aici chiar n-ai ce face😀
  • Preferi să stai în casă şi ţii cam lene – Nuuu.. numai nu asta. Învinge lenea !!
Nu lăsa vremea de afară să influenţeze asupra ta.. Ia măsuri🙂
Bittersweet October.  The mellow, messy, leaf-kicking, perfect pause between the opposing miseries of summer and winter.

1 comentariu

Filed under Old posts

One response to “Cum influenţează vremea de afară aspectul nostru ?

  1. just me

    mi se intimpla si mie,am la fe ca tine o piele foarte sensibila.Si odata cu venirea timpului rece se inroseste si devine extrem de iritata:(

Lasă un răspuns

