De ce ador vîrsta de 17 ani

Azi o profesoară ne-a spus ce mult ne invidiază pentru faptul că avem 17 ani, şi că ar da orice ca să fie fie nou la această vîrstă. Nu ştiu de ce, da m-a făcut să mă trezesc un pic la viaţă la auzul acestor vorbe, poate destul de banale, dar au avut ceva influenţă la faptul că zilele astea mă tot plîngeam cît de obosită sunt, că nu reuşesc nimic, c[ sunt iritată şi pesimistă aş zice eu.

La urma urmei am 17.. Pot face orice, pot schimba lumea, îmi pot face planuri pentru viitor, pot lupta pentru ele, pot visa, am dreptul să aleg, să strig, să rîd, să trăieeeeesc.. Păcat că ne preocupăm cu chestii mărunte care ne fac să pierdem vremea.

Chiar şi şcoala nu e atît de rea, la sigur o să vrem să întoarcem anii de lieu, cînd deja o să fie prea tîrziu – imposibil mai bine zis.

De ce îmi ador vîrsta ??

  • Pot începe chiar de acum să aleg calea pe care o s-o urmez toată viaţa
  • Îmi pot permite luxul să mă plîng pentru nişte probleme micuţe de genu un 5 la informatică, o ceartă cu prietenul sau o neînţelegere cu mama
  • Scriu lucruri patetice în jurnal, de care voi rîde cu voce tare peste ceva timp
  • Alerg în fiecare dimineaţă să prind autobusul
  • Înventez pretexte absurde profesorilor
  • Rîd ygomotos în locuri publice
  • Fac party-uri.. cit mai multe.. Dacă nu acum.. Atunci cînd ?
  • Pregătesc surprize de birthday-uri
  • Prefer să cred că persoana cu care sunt acum va fi cea cu care mă voi căsători
  • Vopsesc unghii chiar şi de 4 ori pe săptămînă, citesc fashion-beauty bloguri
  • Vorbim zgomotos în transport public cu fetele, după care toată lumea ne ştie viaţa😀
  • Profit de vacanţe la maxim
  • Mă duc la şcoală.. Da.. pentru că e o plăcere !
  • Mă culc pe la 1-2
  • Scriu scrisorele
  • Mă dor obrajii de la rîs
Pentru că asta e tinereţea.. asta e partea frumoasă a vieţii.. Şi nu.. nu trebuie să ne plîngem, să fim pesimişti sau să dormim mult. Trebuie să savurăm, să riscăm, să prindem tot ce putem din zbor. Să luăm decizii bune pentru viitorul nostru, care la sigur o să fie unul strălucit – e nevoie doar de multă dorinţă şi muncă. Pentru că am 17 ani.. Şi învăţ să văd ceva frumos în fiecare etapă a vieţii mele !!  

6 comentarii

Filed under Old posts

6 responses to “De ce ador vîrsta de 17 ani

  1. Stii.. eu scriind articolul m`am convins pe mine insasi..
    Trebuie sa profitam din plin.. timpul nu`l mai putem intoarce inapoi..🙂

  2. Și eu sunt una din persoanele pe care ai reușit să le bucuri.
    Chiar m-ai făcut să mă gîndesc mult mai mult la faptul că uneori sunt mult prea morocănoasă din cauza unei note sau din cauza faptului că mă trezesc „ cu noaptea-n cap” ca să merg la școala aia care pare din zi în zi mai ceeenușie))

    Merci frumos pentru articole pozitive!

  3. Ma bucur ca te`ai inspirat..😛

  4. blablabloging

    si eu am 17😛 si hai ca m-ai facut sa ma bucur))) pentru ziua de azi mi-am primit „doza”😀

  5. Macar in ceva anume.. daca in alte domenii nu😀

  6. Totusi ne influenţează pozitiv Sofica.. ‘)

Lasă un răspuns

