Ce mai fac zilele astea !!

Azi m-am trezit ceva mai devreme decît de obicei, şi pentru că nu mai puteam dormi mi-am privit serialele abia apărute. By the way The Vampire Diaries e genial !!

Sunt extrem de mulţumită pentru că am devenit mai organizată de la începutul lui septembrie şi destul de productivă. Plus, mi-am început şi orele de fitness – chiar simţeam nevoie de ceva mişcare, ţinînd cont de faptul că vara mi-am permis să lenevesc un pic prea mult. De fapt, mereu vara îmi permit „să pierd timpul”, la urma urmei e vacanţă şi să ai chiar tot timpul bine pus la plan devine cam plictisitor.

Îmi era cam lene să scriu pe blog, dar m-a inspirat o fată, care nici nu banuiam că-mi citeşte posturile, şi m-a întrebat cînd mai am de gînd să scriu pentru că îmi urmăreşte fiecare articol. Destul de motivant pentru a scrie un urmator post.. nu ??😉

Am timp pentru tot, serios, mă mir de mine. Termin totul înainte de vreme chiar dacă sunt ceva mai ocupată acum că a venit toamna. Trebuie să-i fiu recunoscătoare agendei mele care are grijă să-mi amintească chiar şi cele mai mici detalii.

Duminica obişnuiesc să las spaţiu gol, pentru cu asociez această zi cu zilele de vară (chiar de e o duminică friguroasă de ianuarie) şi îmi permit să lenevesc în pat fără să mă uit la ceas, să-mi privesc serialele, să ies în oraş – într-un cuvînt – să savurez !

La fitness nu facem doar simple exerciţii pentru abdomen sau fund. Ieri, de exemplu am făcut o oră de arte marţiale. E extrem de fain, mă amuzam de abilităţile mele😀 Presupun că e destul de util, pentru că orice fată trebuie să cunoască măcar ceva elemente din acest gen sport. Evident, nu avem puterea necesară, dar într-o situaţie periculoasă putem măcar să ne apărăm. Anyway, nu rîdeţi, pentru că peste ceva timp o să vă uimesc cu talentul meu în ale artelor marţiale😀

Amuzaţi-vă un pic:

Recunosc, nu e extrem de educativ acest post, dar sper că v-am inspirat un pic să vă apucaţi de treabă şi să nu lăsaţi timpul să treacă degeaba.
Apăcaţi-vă de ceva sport, mîncaţi sănătos, creaţi-vă o agendă personală, citiţi mult, aveţi grijă de voi !

Mulţi pupici

Caro

The secret of ugliness consists not in irregularity, but in beain uninteresting.

9 comentarii

Filed under Old posts

9 responses to “Ce mai fac zilele astea !!

  1. Tu ti-ai mai prelungit un pic vacanta.. da ?? ))
    Daca tot te-ai decis sa pleci la sala, atunci fa binele complet.. Uita de chipsuri si cola..
    Oriucum, o sa te motiveze orele la sala, pentru ca stiind ce efort depui o sa te simti vinovata sa infuleci ciocolata😀

  2. saptamana asta o sa-mi fac si eu abonament la sala…tre’ sa-mi scot fundul afara din casa:D…cat despre mancare sanatoasa, zilele astea am cam dat cu bata-n balta:D..cipsuri, ciocolata,cola…mi-a fost pofta:-s. se iarta, nu?

  3. Awww’ce placut teai adus aminte si de mine(blush) P.S esti bravo si o sa urmaresc in continuare fiecare articol al tau :P)) :*

  4. LA feL:) O sa te trec in blogroll:D:) O zi buna.

  5. Mersi..
    te vizitez si la postarea urmatoarelor articole.. Succese🙂

  6. Ce dragut este blogul!:) Este foarte bine ca ai timp de tine:) Multumesc de vizita:D:)

  7. Mersi mult..
    Si ceea ce tine de sport, intradevar iti da o stare de bine.. Te umple cu energie plu duci si un mod de viata sanatos..
    Profita de plimbarile cu bicleta cit inca e timpul frumos.. Si nu uita de o alimentatie corect..
    Succese🙂

  8. Ma regasesc si eu printre cititorii tai pasionati ^_^ sportul mereu reda o anumita mobilitate ritmului nostru zilnic, eu de exemplu de cv zile ma plimb cu bicicleta, o deprindere in devenire, uimitor dar ma relaxez, de fapt mai bine decit stind lungita in pat, privind seriale)) good luck si sa o continui tot asa)

Lasă un răspuns

