Slăbeşte inteligent !!

Uneori chiar devine plictisitoare toată chestia asta cu slăbitul. Adică.. really ?? Cu oricare fată nu ai vorbi toate vor să slăbească, sau măcar să-şi modeleze un pic silueta. Nu neg că nu m-aş încadra în categorie, pentru că toate suntem aşa😀 Şi chiar mă gîndeam demult să scriu un post despre tipsuri, mituri şi metode de slăbit. Oricît nu am încerca să negăm, toate, la o anumită vîrstă, am ţinut (sau măcar am încercat) măcar o dietă de slăbit.
Există sute şi mii de diete magice care promit să scapi de 5 kg în o săptămînă. Şi nu, nu e un mit, chiar ajungi fără acele 5 kg într-un timp aşa mic, dar după asta rişti să sari peste un tort întreg să-l devorezi şi să revii la loc.
De obicei se primeşte că ne hotărîm să slăbim- rezistăm maxim 2-3 zile – şi cedăm.

Cum ar trebui să ne motivăm pentru a putea da jos acele cîteva kg ??

  • Gîndeştete la cît de bine o să-ţi vină fustiţa ceea pe care demult doreai să o porţi
  • Cît de bine o să te simţi ştiind că ai obţinut ceea ce doreai
  • O să devii mai încrezătoare
  • Te vei simţi mai bine în costumul de baie
  • Gîndeştete la fetele care au avut suficientă voinţă ca să reuşească
  • Scrie-ţi undeva fraze care să te motiveze
Dacă tot decizi să scapi de cîteva kg, primul pas este să te cîntăreşti. Da, trebuie să fii destul de conştientă cît ai şi cît doreşti să ai. După care îţi pui un scop destul de real, ca de exemplu: vreau să dau jos 3 kg timp de 2 săptămîni. Vreau să menţionez că sănătos este să slăbeşti nu mai mult de un kg jumătate pe săptămînă. După care faci un carneţel cu alimente pe care plănuieşti să le consumi mai des, şi pe care vrei să le înlături. Îţi citeşti de cîteva ori motivele pentru care doreşti să slăbeşti şi îţi stabileşti o anumită dată de cînd începi.
Cel mai important este să nu faci mare vîlvă, cum noi fetele obişnuim, să spunem la toţi că ne apucăm de azi să slăbim. Dacă faci asta, jumătate de drum e ca şi pierdut. Prietenele vor începe să te suţină, şi subconştientul tău va primi informaţia că deja eşti suficient de bravo că ai început, şi interesul tău se va pierde. Fă-o pentru tine, pentru că tu eşti unica care ia decizia să mănînce acea prăjitură, aşa că asumă-ţi consecinţele😀
Reguli care trebuie să le respecţi:
  • Limitează, dar nu elimina – noi obişnuim să scoatem din meniu tot ce ne place mai mult. Respectiv tentaţia e mai mare, si riscul de ai ceda creşte evident. Dacă adori dulciurile (cum o fac eu) atunci permiteţi o prăjiturică o dată la cîteva zile, dar refuză-te de alte delicii în schimb.
  • Dacă reuşeşti să dai un kg jos, rămîi motivată. Nu te opri la jumătate de drum !
  • Realizează că mîncarea nu e totul, te poţi distra la o petrecere chiar şi ciugulind ceva light.
  • Odată ce ai hotărît să slăbeşti, fă-o într-un mod cît mai sănătos.
Cea ce ţine de zilele de curăţare, le recomand. Pentru că chiar dau rezultate. În general o dată în săptămînă (dacă ai suficientă voinţă) este excelent să faci o zi de curăţare. Poţi încerca doar pe fructe, sau pe chefir, sau pe lactate degresate. Acum că e vara şi ai acces la atît de multe fructe, ideea e destul de convenabilă.
Şi evident trebuie să menţionăm sportul. Ceea ce eu nu prea fac în ultima vreme. Mi-am îngheşat abonamentul la Niagara pe o lună şi deja simt că mi se atrofiază muşchii. Bine că azi am ieşit să alerg un pic că mai că uitam ce-i asta mişcare.
Deci, se recomandă măcar de 3 ori pe săptămînă ceva sport. Fie că te duci la fitness, sau ieşi la alergat cu un prieten. Mişcarea e esenţială în procesul de slăbit.
Minciuni pe care ni le spunem nouă înşine:
  • Oricît de puţin nu aş mînca oricum nu slăbesc. 
    Imposibil – este imposibil să nu pierzi din greutate dacă reduci numărul de calorii zilnic. Cel mai probabil trişezi cu cîte o ciocolată pe care „uiţi” să o iai în considerare.
  • O bucată de tort n-o să-mi facă rău.
    O să-ţi facă, poşta o să crescă mai mult, pentru că tu nu o să te poţi opri doar la bucăţica ceea mică şi o să ajungi să mănînci de 3 ori mai mult.
  • Trebuie să nu mănînc nimic cîteva zile pentru a slăbi.
    Greşit, deşi multe credem că e logic, nu rezistăm şi ajungem sp avem mai mult de pierdut decît de cîştigat.
  • Nu am timp de exerciţii.
    Desigur că ai timp, seara înainte de culcare cîteva exercişii pentru pre nu-ţi iau mult timp. Sau o gimnastică de dimineaţa cu elemente de fitness  te vor ajuta şi să te înviorezi !
Desigur, e una să cunosşti teoretic toate aceste lucruri, dar e cu totul altceva să ai suficientă voinţă să-ţi urmezi scopul. Trebuie să ştii ceea ce vrei, şi să combini utilul cu plăcutul. Nu o lua ca pe un examen. Mănîncă cît mai multe fructe, refuză cina, aleargă mai mult, şi dute la shopping pentru haine cu o mărime mai mică😀
Cîteva fraze inspiraţionalecare să le lipeşti prin casă pentru a te motiva – de pe blogul unei persoane care deja a slăbit:

  •  You get whatever you settle for.
  •  Listen closely: the only time it’s too late to change yourself is when you’re dead. Until then, you’re simply making excuses or lying to yourself.
  • Rather than aiming for being perfect, just aim to be little bit better today than you were yesterday.
  • If you want what you do not have, you must do what you have not done.
  • Nothing tastes as good as being thin feels.
  • I can do this…I know I can. It’s just going to take time & patience.
Cel mai important este să rămîi motivată şi să nu uiţi ce nice e să pleci la piscină în costum de baie😀
The greatest thing you have is the 24 hours in front
of you.
The past is gone; the future is distant.
Today you CAN succeed.
Set a goal you can achieve in the next 24 hours

6 comentarii

Filed under Old posts

6 responses to “Slăbeşte inteligent !!

  1. Si eu spuneam zilele astea, ca la atitea articole citite pot scri o carte😀
    Succese tie🙂

  2. Primul citat este extraordinar si ultima poza este visul fetelor🙂 Am o experiență destul de bogată cu slăbitul și cred că într-o zi o să încep să scriu despre ea.
    Week-end minunat.

  3. Pentru ca noi fetele avem tendinta sa vrem totul deodata.. Vrem sa dam jos in 5 zile ceea ce am pus pe noi timp de ani.
    Apropo, tinete de sport, e important 50 % in procesul de slabire. Eu nu ma pling, mi se sfirseste si la mine abonamentul la Niagara in jumatate de luna, dar imi iau la fitness in alta parte..🙂
    Oriucm, succese.. Fii atenta la ce maninci si cel mai important e sa duci un mod de viata cit mai sanatos..
    pupici :*

  4. faina postare…am incercat si eu de nenumarate ori sa ma iau in miini) dar nu aveam grija si de pregatirea psihologica necesara, sau o faceam pe apucate… hah iar la mine abonamentul la niagara se sfirseste intr-o luna, si nu shtiu cum sa o conving pe mama sa-l mai prelungeasca, nu o frecventez destul de des, iar acum, dupa ce am prins gustul… a aparut problema. postarea ta mi-a dat imboldul sa mai incerc o data dieta… si mi-a placut mult stilul tau, ma delectam cu fiecare rindusor, ca si cu o prajiturica))) bafta

  5. Nu spune niciodata.. Timp o s ai o viata inainte😀

  6. blablabloging

    yay! apropo, niciodata nu am tinut o dieta. (pur si simplu nu-mi pot refuza placerea de a minca din tot :D)
    Si inca un apropo, imi place cum scrii, toate listele si toate tips-urile…foarte comod de lecturat😉
    :*

Lasă un răspuns

