Abilităţile mele în ale culinăriei

Azi am decis să o fac pe fiica bună şi să gătesc prînzul pentru ai mei. Oricum am avut nevoie de o duminică relaxantă în care să prepar ceva delicios, după care să mă simt mîndră de mine😀

Demul ziceam să încerc faimoasa Salată Caesar în combinaţie cu nişte felii de caşcaval Pane. Ca băutură am de gînd să fac Frappe şi la desert Muffins cu Ciocolată. Sună apetisant ??

Pentru început voi scrie reţetele pentru Salata Caesar şi Caşcavalul Pane.

Salata Caesar e foarte simplu de făcut. E nevoie de frunză de salată, pesmeţi cubuleţe, caşcaval ras, piept de pui la grătar tăiat cubuleţe şi dressing (maionez + usturoi pisat).

Se pune în farfurie în următoarea ordine: frunza de salată taiată nu mărunt, pesmeţii, pieptul de pui, dressingul şi deasupra caşcavalul dat prin răzătoare.

Pentru a face Caşcaval Pane este nevoie de 4-5 felii de caşcaval, 2 ouă, făină, pesmet, sare şi piper.
Batem bine ouale, saram si piperam dupa gust, apoi amestecam ouale cu 3-4 linguri cu varf de faina, astfel incat sa obtinem o compozitie groasa, ca si smantana. Asa ne asiguram ca vom avea o crusta frumusica pe cascavalul pane.

Dam cascavalul prin faina, apoi prin amestecul de ou si faina si apoi prin pesmet.  Prajim cascavalul in ulei incins, pe ambele parti, insa la foc mediu, niciodata la foc iute. De altfel, nici un fel de pane nu e bine de prajit la foc iute, pentru ca se prajeste prea tare crusta, in timp ce mijlocul ramane nefacut.

 

Pupici❤

7 comentarii

Filed under Eat me now!

7 responses to “Abilităţile mele în ale culinăriei

  1. Nastyka.. Din pacate la noi in Moldova nu se gasesc hirtiute speciale pentru muffins.. Si eu am cumparat din Germania pachet mare de la Dr. Oetker cu tot inclus..

  2. Mihaela.. Data viitoare promit ca va invit❤

  3. la Caesar mai lipsesc niste rosii,sau gresesc? vreau receta la muffins. vreeeeeeeeu😀 k la mine nu s-au primit muffins😀

  4. Anonim

    super..eu am gustat…mai ales salata:))

  5. blablabloging

    Carolina cind pregatesti ceva si pentru prieteni, nu numai pentru familie??
    Si noua ne-ar placea sa-ti apreciem abilitatile tale in ale bucatariei!!!😉

  6. Cu citeva esecuri prin bucatarie.. Incerc si eu ))

  7. Gospodinaaa!!!<3 Bravo!!!:)

Lasă un răspuns

