Cît de bine e să rişti?

Este vorba de tentaţii, sau pur şi simplu de lipsa de atenţie ??

Deseori încercăm să ne convingem creierul de ceva anume, pe cînd toate simţurile ne transmit cu totul altceva ?? Pînă unde ai fi dispus să mergi doar pentru a-ţi dovedi ţie însăţi ceea ce mereu evitai să vezi ?

Şi după cum obişnuiesc eu să-mi încep posturile, acesta nu va fi o excepţie !!

Ce am realizat zilele astea ??

  • Că adevăratul prieten este acel de faţa căruia nu-ţi este ruşine să spui sau să faci orice-ţi trăsneşte
  • Că trebuie să rişti atunci cînd viaţa devine mult prea monotonă
  • Că nu trebuie să-ţi fie frică să SPUI
  • Că oamenilor li se oferă o a doua şansă, in cazuri excepţionale a treia, dar NICODATĂ  a patra
  • Că deseori trebuie să-ţi asculţi creierul, nu inima
  • Că trebuie să fii mîndru, nu orgolios
  • Că destinul chiar există
  • Că inevitabilul se întîmplă atunci cînd te aştepţi mai puţin
  • Că indiferent de ce se întîmplă să fii fericit cu ceea ce ai !

 

Am ajuns acasă.. Şi mă simt Biiiine !!

E un sentiment plăcut să vii după 2 săptămîni şi să simţi că chiar ţi s-a dus dorul. Am petrecut timp minunat în Berlin, dar nimic nu se compară cu sentimentul de a fi la casa ta.

Mie teamă un pic.. Să nu mă avînt mult prea sus şi să mă ard. Dar îmi place să risc. Şi pentru că circumstanţele te împing deseori, atunci realizezi că eşti liberă să faci ce îţi doreşti !
Şi totuşi de ce ar fi chiar atît de rău să ne asumăm unele riscuri, să ne fie teama să pierdem ceva, sau să cîştigăm totul. De ce să ne fie teamă de schimbare ?? Pentru că ne-am obişnuit, sau pentru că nu avem curajul să luăm o decizie ??

Do one thing every day that scares you

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

