Bon Voyage !

Nu degeaba se spune ca shoppingul este pasiunea oricărei fete. Azi mi-am luat cîteva chestii mai mărunte, dar pe care le tot probez fără ca să mă satur. E un obicei de-al meu ca atunci cînd îmi iau ceva nou probez în faţa oglinzii de mii de ori.

De ceva zile visez exagerat de mult. Adică, de obicei visez o dată la 4-5 zile, dar acum practic în fiecare zi. Mă înspăimînt deseori de imaginaţia mea (nu vă gîndiţi la prostii), faza e că în vis niciodata nu realizez că visez şi mă tot sresez din tot felul de fleacuri.  Nu menţionez ce anume visez, că deja aş dezvălui prea multe.  Vreau somn fără visuri.. Se poate face ceva ??😀

Peste exact 2 zile plec, abia aştept să:

  • Să O îmbrăţişez strins pe Lucky a mea
  • Să Fac shopping (mult shopping)
  • Să Văd Berlinul (evident)
  • Să Scăp de monotonia din zilele astea
  • Să Fiu departe pentru a medita asupra unor lucruri
  • Să Savurez un Frappuccino
Nu am prea multă inspiraţie pentru a scri.. Aşa că mă limitez la aceste cîteva rînduri, şi sper să nu fie ultimul post înainte de a pleca..

I’m afraid to grow up because sometimes it seems like things will never feel this beautiful again.

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

