Noua mea mască de păr !

Hey.. Azi am avut my first drive lesson.. Şi eu care credeam că va fi atît de complicat. Ce pot spune.. M-am descurcat destul de bine ca pentru prima dată, dar e aşa fain, îmi imaginez ce super e să ai propria maşină şi să nu depinzi de nimeni.. Aww.. abia aştept.. Dar, mai este timp pînă atunci aşa că pînă cînd încă o să scriu în blog tot ce-mi trece prin cap :D:D

Şi pentru că e vară şi părul se usucă extrem de mult, are nevoie de foarte multă îngrijire.  Nu prea fiind îs zilele cînd am chef să inventez diverse măşti naturale am plecat să iau una din comerţ. Mi-am zis să dau ceva mai mult pe ea, dar în schimb să dea rezultate. Auzisem că la Schwarzkopf  sunt de calitate şi dau rezultate.  Nu prea sunt genu care se plimbă ore întregi pentru o mască de păr, aşa că în 7 minute era şi cumpărată.

Mi-am luat Schwarzkopf Professional BC Bonacure Repair Rescue Treatment 200 ml (denumirea compltă am luato de pe net) imposibil de ţinut minte😀

Deja am şi încercat-o, şi mi-a făcut un păr mătăsos, plăcut la atingere şi frumos mirositor. Vedem rezultatele mai profunde pe parcurs.
Pînă cînd sunt foarte mulţumită şi vă recomand şi vouă să încercaţi.
Se aplică pe toată lungimea părului înafară de rădăcini, se ţine 5-10 minute după care se clăteşte bine..

 “Summer love. Midnight kisses. Shooting stars. Secret wishes.”

Lasă un comentariu

Filed under Feel the beauty!

Lasă un răspuns

