Arhiva zilnică: 8 iunie 2011

Summer awesome days !!

Am avut parte de 2 zile absolut fabuloase alături de cei mai buni prieteni !!  Ieri am venit, şi a trebuit să dorm vreo 5 ore pentru a-mi reveni la „viaţa mea de zi cu zi”. Am sărbătorit începutul unei veri spectaculoase !! Am putut pune bif la lista mea „Things to do this summer” de a sări în bazin cu hainele pe mine !! Haha.. Ce senzaţie.. La 12 noaptea să intri (mai bine zis să sari) în apă, afară fiind puţin răcoare.. Perfeeeect..

Acele 2 zile am cam făcut tot ce mi-a trăsnit, fără să-mi mai aduc aminte de regulile de pe feelthebeauty.. Nicoleta tot zice „Feelthebeauty n-ar fi mîndră de noi„. Haha..

Faptu că m-am cam expus la soare între orele nerecomandate, nu fofloseam protecţie constant, nu mi-am protejat părul cu spary.. Nici nu mai vorbesc despre dereglarea completă a orarului de somn.. Dar ce să-i faci.. aşa sunt tinereţile 😀 Ne mai permitem şi noi, după care revenim la ce a fost mai înainte.

Ce-i de făcut atunci cînd încalci toate regulile posibile ??

Primul lucru pe care l-am făcut cănd am ajuns acasă a fost un duş, nu a fost vorba de o baie timp de 2 ore unde să mă alint pentru că riscam să adorm acolo. Aşa că m-am mulţumit cu un duş, după care m-am culcat (5 ore a fost suficient).

Pasul numărul 2 este o baie (în tot sensul cuvăntului). După ce termin de scrris postul mă duc să o fac )).  Relaxare, spumă, curăţire !! O mască pentru păr e absolut necesară, sărmanul, aceste 2 zile a suferit destul.

După care vopsrea unghiilor, atît manichiura cît şi pedichiura. De la apa cu clor din bazin s-au cam deteriorat, aşa că trebuie de aplicat un strat protector mai întăi.

Faţa trebuie de hidratat, pentru că de la soare şi apa din bazin s-a cam uscat.

De alimentaţie nu mai vorbesc, de frigărui şi de legume m-am săturat pe 3 veri înainte. Lipsa de apă a fost un alt motiv, pentru că cît de amuzant nu ar fi s-a cam uitat să se cumpere suficientă apă. Adică mă rog, 2 sticle de cola sh 3 de apă plată pe 2 zile pentru 10 persoane ?? Cînd am ajuns acasă mi-am potolit setea de 2 zile 😀 Am şi savurat un bol plin cu fructe.. Aww..

După ce am făcut toate acestea probabil o să mă simt mai bine 😀

Chiar dacă m-am cam expus la soare, m-am bronzat frumos fără arsuri (adică cu mici excepţii), pentru că oricum am folosit cremă protectoare, însă nu în catităţile suficiente.

Nu aveam prea multă inspiraţie de a scrie, dar trebuia cumva să mă plîng că am încălcat toate regulile posibile zilele astea.

Lots of love.. 
Carola  

6 comentarii

Din categoria Old posts