Top Summer Cocktails

Azi cei de-a 12 au avut primul Bac, sărmanii.. Aşa o senzaţie de plăcere cînd m-am trezit dimineaţa şi priveam ştirile unde se vorbea doar despre deschiderea plicurilor, camerele şi asistenţii care supraveghează şi elevii emoţionaţi, pe cînd eu stăteam în pat fără nici o grijă ştiind că şcoala s-a terminat şi vara abia a început. Evident vom ajunge şi noi, la fel de stresaţi (poate şi mai), la fel de emoţionaţi.. Dar totul e trecător.. pînă şi examenele de Bacalaureat😀
Oricum mult succes celor de-a 12, pentru că „şi noi vom fi ca ei” !! 

Am pregătit, ca un fresh drink de vară, un milkshae de căpşuni. Vara asta mi-am pus în plan să fac 5 feluri de cocktailuri, să pregătesc 5 reţete noi şi să prepar 5 tipuri de prăjiturele – adică 7-8 (fiind o mare amatoare de prăjiturele).

Atunci cînd ai chef de ceva rece cel mai bine prepari un cocktail de fructe ( la îndemîna oricui) şi nici nu durează mult.

Top 5 cocktailuri care merită de încercat:

1. Milkshake de căpşuni

E extrem de uşor de preparat, dar mega delicios. Amesteci îngheţată, lapte, căpşuni şi gheaţă amesteci tot cu blenderu şi mixerul şi gata. Eu l-am turnat în nişte pahare simple, josuţe şi le-am ornamentat cu o căpşunică. Arătau apetisant !!

2. Jungle

La fel e foarte simplu, pentru o zi călduroasă de vara. Ai nevoi de 2 pahare cu suc de portocale, o banană, cuburi de gheaţă şi o felie de portocală pentru ornamentarea păharului. Pui ingredientele în blender şi amesteci cîteva secunde !! Simplu de tot !!

3. Pina Colada

Favoritul meu !! O să spun varianta fără alcool, pentru că evident..😀
Ai nevoie de 250 ml de suc de ananas, 5 ml sirop de cocos,  10 ml frişcă lichidă şi 3-4 cuburi de gheaţă. Amestecăm cu blederul ingredientele şi ornamentăm pafarul cu o feliuţă de ananas.

4. Cocktail de grapefruit şi portocale

Eu ador sucul de portocale, presupun că o să ador şi acest cocktail, pe care neapărat o să-l încerc. Ai nevoie de suc de portocale, suc de grapefruit şi sirop dulce. Amesteci tot cu cîteva cuburi de gheaţă şi gata !! Decorează paharul cu o felie de portocală şi un pai colorat..

5. Frappe cu îngheţată

Băutura aceasta am încercato vara trecută şi mi-a ieşit splendid.  Eu am ales versiunea mai calorică dar mmai gustoasă.😀
De folosit: 4-5 cuburi de gheaţă, 2 linguri mari cu cafea, 2 linguri de zahăr, 3-4 linguri îngheţată simplă (plombir), 150 ml lapte.
Mai întîi amestecăm cuburile de gheaţî cu cafeaua şi 2 linguri de lapte obţinînd o pastă de cafea (sună straniu). Turnăm această pastă în pahar, peste ea turnam laptele rămas şi la sfîrşit punem îngheţata. Amestecăm un pic cu paiul şi gata !!

Tips: Dacă doreşti mai multe pahare dublează sau triplează  numărul de ingrediente.

Fie optezi pentru ceva fresh cu puţine calorii (Jungle, Pina Colada sau Cocktail de portocale şi grapefruit) sau alegi ceva un pic cam caloric dar gustos ca Milkshake de căpşuni sau Frappe cu îngheţată fii sigură că te vei bucura de gustur irezistibil al cocktailurilor de vară.

In every girls life; there’s a boy she’ll never forget and a summer where it all began.

Lasă un comentariu

Filed under Eat me now!

Lasă un răspuns

