♥ Things To Do This Summer ♥

Azi mi-am început un nou jurnal, deja e Partea nr 4.  De prin clasa 6 am început primul meu jurnal, evident nu scriam zi de zi, dar sunt secvenţe extrem de amuzante de care rîd în hohote. Ce chestii: Şi el mi-a spus aşa, şi eu iam scris aşa, nu are soviste, cum a putut.. Oh Myyy.. :D:D

Cine ştie poate în viitor o sa devin faimoasă şi o să scriu o carte bazată pe jurnalele mele.. Haha..

Whatever, o să fie mai mult un Summer Diary pentru că am de gind să scriu în fiecare zi, chiar şi chestiile cele mai absurde. Uneori cele mai nesemnificative lucruri sunt cele mai interesante.

Am decis să încep cu o listă intitulată „Things To Do This Summer”. Vreau ca vara aceasta să fie productivă, mega funny şi plină !!

Am împărţit lista în 3 categorii: Necessary Stuff; Kind of necessary stuff (:D); Fun

Pentru a vă motiva şi pe voi să vă faceţi o astfel de listă o să vă pun la dispoziţie citeva din palanurile mele, sau mai bine zis ideile pe care vreau să le realizez vara aceasta.

Necessary Stuff

  • Get a summer job
  • Start a diary and write in it everyday
  • Go without computer 3 days a month (3*3=9)
  • Start a collection
  • Go to the library, choose a book, go in park and read it
  • Write 3/4 times a week in your blog (if you have one)
  • Read 12 books (make a list of them)
  • Eat only fruits one day in two weeks
  • Learn 5 chinese words (how to spell and how to write)
  • Prepare 5 summer cocktails
  • Learn to speak english fluently
  • Learn how to write in spanish
  • Learn how to plait
Aceasta a fost lista cu chestiile necesare care aş dori să le realizez vara aceasta. Eviden, nu am scris chiar toata lista, pentru că sunt şi chestii mai absurde😀
Kind of necessary Stuff
  • Make dinner for your family
  • Be a vegetarian for a week
  • Make a mixed CD with your favorite songs
  • Watch 2 movies based on the books you`ve read
  • Home made ice cream
  • Buy a fabulous sun hat
  • Lie in the grass with your sunglasses and a pair of headphones on
  • Buy a pair of heartglasses
  • Have a wonderful tan
  • Watch whole seasons: Nikita and How I Met Your Mother
  • Go to 3 cafes that you`ve never been
  • Have a „beauty day” once a week
  • Renovate some old clothes
  • Be a YES MAN for a day
  • Have a „Off Day”
  • Make your own soup
  • 5 new recipes

Fun
  • Have a Picnic day with your girls
  • Have a Sleepover Party and Eat Junk Food
  • Go to Berlin
  • Jump in the pool with your clothes on
  • Watch the sunrise
  • Watch the sunset
  • Go for a Bike Ride
  • Go fishing
  • Stay up all night
  • Go to an amusement park

A life without love is like a year without summer.

Abia aştept să pun bif la fiecare din cele scrise mai sus. Şi multe alte chestii care nu le-am menţionat. E mega fain să ai o astfel de listă, pentru că în zilele cînd te plîngi că nu ai ce face deschizi carneţelul şi decizi ce ai de gind să faci azi !!
Aww.. Cît de mult ador vara.. O să o savurez zi de zi fără să irosesc o clipă. Atunci cîn începe o ploaie şi toată lumea aleargă cu umbrelele dar tu te plimbi fărăr să te grăbeşti; Nopţile de vară pe care le petreci uitîndu-te la stele alături de persoana iubită; Atunci cînd priveşti răsăritul cu prietenii după o noapte nedormită.. Şi nu mai ai nevoie de nimic, PENTRU CĂ AI TOTUL !!
A perfect summer day is when the sun is shining, the breeze is blowing, the birds are singing, and the lawn mower is broken.  ~James Dent

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

