♥ Untitled ♥

Bună, după cîteva săptămîni de „absenţă”.. Nu vreau să mă justific de ce nu am scris nimic, pentru că o să fiu total tipică🙂 Zilele astea am trecut dintr-o stare în alta: mega fericită, deprimantă, enervantă, entuziasmată.. E complicat să lupt cu miile de sentimente care au loc acolo – în sufleţelul meu. Uneori singură nu înţeleg, şi mai şi aştept ca alţii să mă înţeleagă.

După cum ştiţi 2 zile în urmă a fost ziua mea. Eu sunt genul de persoană care 3 luni înainte strigă în gura mare că degrabă vine ziua mea. E un obicei de-al meu, prietenii (şi nu doar :D) deja îl cunosc !
Anul acesta, surprinzător nu prea avem chef de ziua mea. Repet: extrem de surprinzător ! Dar am avut cea mai superbă surpriză ever. Adică la 00:00 primesc un sunet de la o vecină (mai mult prietenă) care mă felicită şi mă roagă să ies pînă afară „să-i împrumut acetona”. Serios.. Ea are acest obicei, aşa că nici prin gînd că ar fi vorba de altceva !! Bine.. Ies eu în halat (un verde neon ca să vă imaginaţi) şi cu părul într-un mod straniu prins „să-i dau acetona”. Nu era doar ea, pentru că după cîteva secunde au mai apărut încă 6 persoane.. Tortă (cheesecake de Nico sh Alinka), lumnărele, flori, , şampanie.. Awwww.. Nu pot reda ce emoţionant a fost. Nu m-am aşteptat ca ei o să vină toţi la 00:00 să mă felicite. Adică sincer, ce poate fi mai frumos ?? Eu nu ştiam ce să zic, bîlbîiam un mulţumesc şi îî îmbrăţişam pe toţi..

Deja cum am sărbătorit mai depare nu are rost, pentru că vă puteţi imagina şi singuri😉 Aşa  de super să ştii că sunt persoane care sunt mereu acolo pentru tine, şi indiferent de situaţie dovedesc a fi cei mai buni prieteni..

E complicat să redai în cuvinte tot ce simţeam atunci, pentru că ar fi totul prea simplu.. Pe lîngă faptul că eram mega funny îmbrăcată (probabil şi asta a fost parte importantă ca surpriza să fie reuşită) a fost cea mai frumoasă surpriză din viaţa mea.

Denis ♥Alinka♥Lucky♥Alina (cea mare:D)♥Cristinuţa♥Nicofleta♥Ghena♥Roxy♥Mihai

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

