Sunday Morning „TOP 7 BEST BOOKS”

M’am trezit cu gîndul că e DUMINICĂ.. Ador zilele de duminică.. cînd poţi să leneveşti în pat oricît doreşti, după care fără nici o grabă cobori să iai micul dejun şi îţi ocupi ziua cu ce îţi place. Plus la asta e cald, după vreo 3-4 zile de vreme urîtă e o plăcere să vezi soarele.
Şi pentru că miine nu e şcoala o să’mi ofer luxul de a face azi tot ce’mi pofteşte.. Nu m’ar deranja o zi pe malul mării cu un cocktail adus de un baiat hot😀

Şi pentru că vara se apropie trebuie să facem planuri. Pe lîngă faptul că o să ne distrăm o să fie şi zile ploioase cînd trebuie să stai în casă. Deci, am decis să fac o listă cu 7 cărţi care trebuie citite vara precum şi o listă cu 7 filme.

BOOKS !!

1. Portretul lui Dorian Gray – OSCAR WILDE

Carte deja citită şi v’o recomand cu plăcere. În special cei care preferă cărţile filozofice. Nu.. nu vă speriaţi de cuvîntul filozofic, pentru că nu este foarte greu de citit dar are multe fraze care te pun pe gînduri. Această cate te face să realizezi multe lucruri.

2. Dracula – BRAM STOKER

Este o carte horror-fiction,  pentru cei care preferă acest gen de cărţi. Eu la moment o citesc, chiar dacă nu sunt o fană fiction îmi pare destul de imprevizibilă, nu ştii ce va urma.. O recomand cu plăcere. (O puteţi procura îmreună cu ziarul adevărul)

3. Al cincilea munte – PAULO COEHLO

Paulo Coehlo este autotul meu favorit, această carte am procurat’o acum citeva zile în urmă, dar încă nu am început să o citesc. După plot mi s’a părut destul de interesantă. Coehlo ne învaţă să trecem pste momentele grele din viaţa noastră şi să nu ne punem mereu întrebarea „De ce trebuie să mi se întîmple tocmai mie ?”, pentru că sunt alte milioane de oameni care suferă de zece ori mai mult. Ceea ce nu ucide te face mai puternic !

4. Anna Karenina – LEO TOLSTOI; Mîndrie şi prejudecată – JANE AUSTEN; Să ucizi o pasăre cîntătoare – HARPER LEE

Aceste 3 cărţi le’am pus într’o categorie pentru că fac parte din clasică !! Pentru cultura noastră generală ar fi bine să le citim pe toate trei. Sunt cărţi care au fost apreciate de o lume întreagă.

 

5. Can you keep a secret – Sophie Kinsella

O carte uşurică pe care o poţi citi la plajă. E amuzantă şi te regăseşti în foarte multe momente. Atucni cînd ai chef de ceva light şi funny alege cărţi scrise de autoarea Sophie Kinsella.

Alte cărţi asemănătoare:
Breakfast at Tiffany’s;
The confession of a shopoholic
Shopoholic takes Manhattan

6. Dear John – NICHOLAS SPARKS

Pentru cei romantici !! E asemenea unui film siropos la care plîngi în final. Cei care prefera astfel de cărţi – Nicholas Sparks este răspunsul.

Alte cărţi asemănătoare:
The last song
The notebook

7. Alchimistul – PAULO COEHLO

Foarte mulţi au citit dja această carte, dar pentru cei care încă nu au citit’o este un must😀
Sincer, e extraordinar de bună cartea.. favorita mea !!

Ştiu că am spus că o să fac şi un top 7 best movies, dar deja postul devine prea lung.  Deci.. următorul post ştii deja despre ce va fi..

No matter what happens, there’s always something good !

2 comentarii

Filed under Get inspired!, Old posts

2 responses to “Sunday Morning „TOP 7 BEST BOOKS”

  1. Eu am citit doar Dear John in engleza, celelalte in romana.
    Le poti gasi in ambele limbi, in librarii sau biblioteci. Sau le poti imprumuta de la mine🙂
    By the way.. Daca tot vorbim de carti.
    Iti recomand „Puterea extraordinara a subcontientului tau” de JOSEPH MURPHY
    Succese🙂

  2. Me

    Cartile sunt in engleza?

Lasă un răspuns

