După zilele de Paşti !!

Hmm.. După cum aţi observat m-am cam lenevit eu zilele astea – n-am postat de aproape o săptămînă. Pentru că zilele astea mai mult am profitat de vremea frumoasă şi de compania prietenilor.
Soarele care străluceşte puternic şi vacanţa la mare ne face să fim mai tot timpul cu capul în nori. Şi totuşi nu a mai rămas mult, partea grea e perioada tezelor care sperăm să treacă cît mai repede.
Uff.. Gîndul la vară nu-mi dă pace, timp liber cu duiumul, soare, plajă, distracţii, petreceri, iubiri de-o vară, aventuri, prieteni noi, experienţe inedite.. Ce poţi să-ţi mai doreşti de la viaţă ?? Defapt vara asta mă gindeam să-mi găsesc un (mini) job care să-mi ocupe timpul şi plus la asta mai fac şi ceva bani în plus🙂
Şi pentru că zilele astea am cam exagerat cu cozonacul şi mîncărurile tradiţionale ar fi bine să facem o zi de curăţare. Sunt sigură că organismul nostru ar fi foarte mulţumit, după atîtea feluri de bucate grase mîncate.

Ce înseamnă o zi de curăţare ?

O zi cînd decizi să-ţi detoxifici organismul. Acest lucru se poate face în mai multe moduri. Este recomandat să nu faci exerciţii fizice şi să nu te oboseşti prea mult.

De cîte ori se permite să faci zi de curăţare ?

Doctorii recomadă o dată în lună, dar se poate face şi după zilele de sărbători cînd măninci prea mult sau pur şi simplu bucate grase.

De la ce vîrstă se permite ?

De preferat după 15 ani !

În ce constă o zi de curăţare ?

Poţi încerca una din ele pe tot parcursul zilei. Bea cît mai multă apă şi fă-ţi somnul la amiază,

1. 500 gr brînză degresată toată ziua

2. 1 kg jumate de fructe (la alegere)

3. Chefir + pesmeţi

4. Suc natural (nu în pachet) + 1 kg fructe

5. Iaurt activia – 4

Înarmează-te cu voinţă şi ţine miine o zi de curăţare !!

Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în oameni !!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

