5 mituri despre frumuseţe !

Aww.. Plină de energie, bună dispoziţie şi cu o atitudine pozitivă.. Welcome Vremurile Bune !!

Am mai multe motive pentru a fi bucuroasă:

1. Primul, şi cel mai important este că Una din cele mai bune prietene a venit Home.. (Presupun că EA o să comenteze la post că nu i-am zis pe nume :D)

2. Vremea frumoasă.. Finally.. Aşteptam atît de mult soarele că la un moment dat am crezut că ne întoarcem înapoi la friguri..

3.Hainuţe subţiri, oameni noi şi dispoziţie bună în jur.

4.Ziua mea, evident, se apropie (pentru cei ce nu cunosc e pe 25 mai :D)

5. Şi mult aşteptata vacanţă de Paşti, pe care o s-o savurez minut cu minut. (Sushi Party is comming also)

Am rămas foarte impresionată de faptul că în ziua cînd am postat despre „umeraţele mele sweet” am avut de 3 ori mai mulţi vizitatori decît în zilele obişnuite. Adică, come on.. Atunci cînd postez despre lucruri mai serioase e un nr. obişnuit de vizitatori, dar cînd am scris despre umeraşe.. E amuzant.. ))

Deci.. Cred că e timpul să trec la subiect. Mi-am zis că n-ar fi rău să scriu despre mituri care nu sunt decît nişte vorbe (din străbuni) !

1. Părul despicat poate fi vindecat

Sinceră să fiu şi eu prefer să cred că părul despicat mai are şanse să se refacă. Cumpăr diverse măşti şi şampon care promit multe şi de toate. Chestia în măşti este că nu-ţi va ajuta părul să se refacă, doar îl va proteja pentru următoarele utilizări a plăcii de îndreptat, foehnul sau alte aparate.

Cînd ai fire despicate, nu fugi la magazin să cumperi şampon care-ţi promite multe, dar pleacă la frizerie – ştiu că e greu să tai părul la care atît de mult ţii, dar 2 cm nu fac diferenţa.

2. Dacă te-ai bronzat nu trebuie să mai foloseşti crema protectoare

Wrong, noi obişnuim să folosim crema protectoare pînă prindem un pic de culoare, după care presupunem că nu mai este necesar. Dacă eşti deja un pic mai închis la piele, oricum razele ultraviolete te pot ataca.

3. Este acceptabil să storci un coş din cînd în cînd

Uff..  Sună greţos.. În orice caz nu crede acest lucru, nici nu ţin minte de cîte ori am scris în blog că nu trebuie de stors coşurile😀
Nici un fel de „din cînd în cînd” – NICIODATĂ !!

4. Dacă ţii picior peste picior faci vene varicoase

În mitul acesta credeam şi eu, dar am citit mai multe articole că nu este adevărat. Factorii care duc la apariţia acestora sunt: obezitatea, traume ale pielii sau genetic.

5. Periajul des face părul mai strălucitor

Mai degrabă îl îngraşă şi se rup firele de păr. Cel mai bine este să-l periezi dimineaţa şi nu-l atinge pe parcursul zilei pentru că depui murdărie.

Multe din miturile acestea erau „adevăruri” şi pentru mine cîndva. De unele m-am convins singură, despre altele am aflat şi acum le-am împărtăşit şi vouă.

“I don’t mind making jokes, but I don’t want to look like one.”
Marilyn Monroe

2 comentarii

Filed under Feel the beauty!

2 responses to “5 mituri despre frumuseţe !

  1. thinkfreelife

    prietena aia se arata /dau din mina frenetic/ here i am. and i’m finally home.❤

Lasă un răspuns

