High Heels.. Pro sau Contra

Cine nu iubeşte tocurile oare ?? Deh.. cu toate le iubim, nu contează că suntem mai înalte sau mai josuţe, mai suple sau mai plinuţe.. Tocuile ne fac să ne simţim mai încrezătoare, mai mîndre şi mai sexy..

Nu degeaba se spune ca pantofii contează cel mai mult într-un un outfit, aşa că be careful cînd alegi.. Ce senzaţie plăcută tre’ să fie atunci cînd deschizi o cămeruţă plină de încălţăminte şi doar trebuie să te decizi pe care îi porţi azi.

Pericol pentru sănătate ??

Pnetru că fiecare plăcere îşi are preţul său, pantofii cu toc înalt nu sunt o excepţie. Cele mai afectate zone sunt genunchii şi coloana vertebrală.  În acest caz depinde de fiecare în parte, alegi sanatatea sau eleganţa ?

Probabil trebuie de făcut un anumit compromis, un oarecare balans !

Dacă tot decizi să optezi pentru o pereche de pantofi cu toc înalt ( eu nu sunt tocmai cel mai bun exemplu, pentru că mereu cad tentaţiei ) atunci alege platformele, nu sunt atît de incomode şi sunt destule modele foarte chic.

Top 5  perechi de pantofi care m-au fermecat:

1. Roz nude.. Îi ador !

2.  Un pic cam Vintage

3. The perfect pair of black shoes

4. Magic PINK.

5. „Little red shoes”

Ştiu, mi-am cam trasnformat blogul meu despre beauty în fashion blog, îmi pare rău –  dar nu mă pot abţine.

Voi de cîte ori pe săptămînă purtaţi tocuri ??

„I don’t know who invented high heels, but all women owe him a lot.”
Marilyn Monroe

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

