I love VINTAGE !!

Plouă.. Plouă fără oprire.. Mă deprimă acestă vreme.. Vreau vara !!

Toată iarna m-am plîns că urăsc figul şi că vreau primăvara, a venit deja aprilie iar vremea frumoasă parcă nu mai are degînd să apară. E aşa o senzaţie cînd n-ai chef de nimic, nici să ieşi undeva, nici să faci ceva un pic mai productiv. Ai vrea să stai în pat, să citeşti o carte bună savurînd un cappuccino delicios, sau să priveşti un film devorînd ceva bun ))

Hey Spring..Come on, dude.. Where are you ??

Azi o să vorbesc despre noua mea pasiune. Nu am putut să ma abţin să scriu despre un pic de fashion. Am descoperit un blog de care pur şi simplu m-am îndrăgostit. Şi cînd vorbesc de vintage, am în vedere moda de demult, cu bluziţe sweet cu băntuleţe băgate în fuste bufate, nu de haine ala „bunica”..

Am cam pierdut ceva timp uitîndu-mă pe tot felul de bloguri, dar pur şi simplu nu rezist tentaţiei, sunt atît de inspiraţionale, că ai chef să pleci în momentul cela la shopping. Dar faza cu vintage e că îţi poţi crea tu singură, adică dintr-o fustă de a mamei de prin ’90  poţi face una foarte fashionable pentru a o purta în 2011. E necesar doar un pic de inspiraţie, destulă imaginaţie.. şi timp.

O să postez cîteva imagini care m-au inspirat🙂

1. Ideea de cămaşă băgată în fusta pînă la genunchi crează şi o talie de viespe.

2. Un outfit inspiraţional şi foarte actual.
3. O rochiţă pentru primăvara care întîrzie să apară.

4. Un outfit mai puţin vintage, dar foarte chic.

5. Accesorii vintage pur şi simplu adorabile.

Aww.. Sunt înebunită după toate chestiile astea, le vreau pe toate..

I’ve no idea when I’m going to wear it, the girl replied calmly. I only knew that I had to have it. Once I tried it on, well… She shrugged. The dress claimed me.

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

