Alimente care te fac mai frumoasă !

Well, astăzi am avut o zi rea din punct de vedere a evenimentelor, dar am un sentiment straniu pe care nu-l pot explica în cuvinte. De ce oare mă simt atît de bine ?? Simt o satisfacţie faţă de mine însumi, mă simt împlinită. Oricui i-aş povesti ziua mea de astăzi mi-ar zice o frază de genu „Nu-ţi fă griji, totul o să fie bine, viaţa abia acum începe !”. Şi totuşi n-am nevoie de fraze de genu’ pentru a mă simţi bine, probabil ma realizat deja că what doesn’t kill you – makes you stronger ! Era şi timpul să realizez acest lucru. Whatever, a fost o experienţă plăcută în ciuda „acelui lucru”.

O să fac o trecere bruscă de la starea mea de spirit la topicul de astăzi.. Deci..

Nu degeaba se spune că frumuseţea vine din interior. Nu te baza prea mult pe creme şi măşti, fii atentă la ce mănînci. Ţin să repet la infinit că frumuseţea se învaţă şi niciodată nu e tîrziu pentru a începe să-ţi faci grijă de tine. Adică, mă rog, pe la 80 de ani, cînd ridurile e doar ceea ce ai – e un pic cam tîrziu😀

Probabil sună cam absurd că un morcov te poate face să arăţi mai bine, dar faza e că consumînd zi de zi cîte un morcov la sigur vei observa diferenţa.

Am decis să scriu o listă de 5 alimente care te fac să arăţi mai bine (consumate regulat), nu te aştepta la efecte miraculoase după o zi ))

1. Merele

O zicală englezască zice că un morcov pe zi te ţine departe de doctor. Să fie oare adevărat ?? Fiind cele mai accesive fructe în Moldova, nu ezita să consumi un măr în fiecare zi, nu ai ce pierde dacă încerci. Plus, este ţine de foame destul de bine.

2. Migdalele şi nucile

Nu doar hrănitoare, dar şi delicioase. Acestea consumate zilnic previne problemi minore precum uscarea tenului, dar şi probleme majore precum cancerul. Sunt benefice împotriva oboselii şi stresului. Nu degeaba preţul acestora este destul de mare.

3. Ouăle

Un ou la micul dejun îţi ţine de foame vre 5 ore. Consumînd zilnic (nu mai mult de unul), protejează împotriva razelor UV şi vei observa o piele fină şi mătăsoasă.

4. Fructele de pădure

Vara nu ezita să mănînci cît mai multe, e perfect să le consumi în stare proaspătă, nu congelate.  Se spune despre afine că păstrează tinereţea.

5. Fructele de mare

Eu sunt addicted la ele, serios, ştiu că sunt mulţi care ar zice un „Nu, mulţumesc”, dar trebuie să ştiţi că acestea sunt o sursă bogată de zinc.

Oricum, nu uita de peştele roşu (gătit la rolă), ceaiul evrde (antioxidant), ciocolata neagră (consumată în cantităţi reduse), laptele degresat şi deasemenea verdeţurile !

Trials are not the reason to give up, but a challenge to improve yourself. Difficulties are not an excuse to back out, but an inspiration to move.

Lasă un comentariu

Filed under Feel the beauty!

Lasă un răspuns

