5 greşeli compromiţătoare !

 

Ieri a fost ziua mea off, am dormit la amiază 5 ore – nu îmi venea să cred cînd m-am trezit. Dar bine am făcut, pentru că acum mi-am revenit şi mă simt plină de vitalitate, probabil mi-am recuperat orele nedormite din timpul săptămînii.

Astăzi am realizat că timpul trece exagerat de repede dacă îl petreci cu persoana potrivită ♥

Deci, cînd spun „Greşeli compromiţătoare” am în vedere chestii banale care majoritatea dintre noi le ignoră, dar după care avem de suferit (anume aspectul nostru fizic).

Ţi se pare că totul e perfect, dar uneori lucrurile cele mai elementare iţi scapă de sub control:

  • Atunci cînd uiţi de deodorant

Este dezgustător să vezi o fată aranjată şi machiată, iar atunci cînd se apropie să miroase a transpiraţie. De fiecare dată cînd faci duş, nu uita de folosirea deodorantului. Nu risca să miroşi neplăcut !

  • Mirosul neplăcut din gură

Probabil a fost o dimineaţă cînd te-ai grăbit prea tare şi ai uitat de spălatul pe dinţi. Nu e o crimă (dacă nu se repetă), dar trebuie neapărat să iai măsuri. Clăteşte-ţi bine dinţii cu apă, după care manîncă un măr (acesta diminuează mirosul neplăcut).

  • Folosirea excesivă de fond de ten sau pudră

Doar nu vrei să arăţi ca o păpuşă Barbie, nu ?? Fii discretă, nu te ascunde după o mască, ascunde-ţi micile imperfecţiuni foarte atent, fără să exagerezi. Foloseşte cremă hidratantă cu 10 minute înainte de a aplica fondul de ten.

  • Sprîncene neglijente

Arată neîngrijit atunci cînd ai sprîncenele nepensate. Odată la 3-4 zile ai grijă să le pensezi, de preferat la lumina soarelui.

  • Mîini uscate sau unghii pe jumătate nevopsite

Dacă tot n-ai timp să-ţi vopseşti unghiile, atunci mai bine ştergele cu totul. Nu risca să le ai pe jumătate roase pentru că se ştie că mîinile unei fete arată cît de îngrijită este aceasta. Înainte de a ieşi din casă aplică cremă hidratantă.

Cînd stai acasă în weekend – îngrijeşte-te, nu-ţi zice că nu are cine să te vadă, pentru că tu trebuie să te simţi frumoasă oricînd, indiferent de situaţie. Nu încetez să repet : Frumuseţea conferă încredere !

Your life is a book; don’t jump to the end to see if it’s worth it. Just enjoy life and fill those pages with beautiful memories.

Lasă un comentariu

Filed under Feel the beauty!

Lasă un răspuns

