Lovituri..

Pentru mine venirea primaverii e ca un inceput, incerc sa arunc toate gindurile negative, imi fac ordine in ginduri, incerc sa privesc partea frumoasa a vietii orice nu s`ar intimpla.

Chiar daca inceputul acestei primaveri a venit cu o lovitura pentru mine, eu o sa stiu sa privesc in sus, nu o sa ma las batuta, chiar nu am degind sa cedez, sa ma las infrinta.

Si pentru ca atunci cind se intimpla ceva rau, ai impresia ca toti in jurul tau sunt fericiti si ai vrea ca toti sa sufere odata cu tine. Dar viata nu se opreste, ea merge mai departe, indiferent de ce ai patit azi, sau de ce se va intimpla miine.

Probabil asta e, mi`am permis o zi in care am dat friu liber sentimentelor, acum e timpul sa trec mai departe, cu fruntea sus si mai puternica ca niciodata.

Si de ce atunci cind plingi, lumea iti zice sa nu plingi ?? Probabil te vor puternica, invingatoare.. Dar te calmeaza, te face sa dai afara toata enrgia negativa acumulata, si dupa acele citeva minute de plins, te simti noua, curata, gata sa o iai de la inceput. Si cum zicea  Lucky: ni se permite sa plingem odata, dupa care sa nu mai plingem niciodata din acelasi motiv. Si pentru ca ceea ce nu ucide te face mai puternic.

Deja ma simt gata sa o iau de la inceput, si nu.. Nu sunt dezamagita, pentru ca viata continua cu mai multe oportunitati..  Un lucru am constientizat, ca nu e deajuns doar sa vrei si sa crezi, trebuie inca sa mai muncesti pentru visul tau..

Alinka.. ma simt mindra de tine❤

4 comentarii

Filed under Old posts

4 responses to “Lovituri..

  1. Lina

    heeey..ms mult blincik…♥u so freakin’ much

  2. Hey Lily.. Imi pare rau pentru greseala de tipar.. Dar initial am vrut sa scriu „oprietena” apoi am decis s precizez, si s`a primit „o Lucky ”🙂

  3. Lily

    zicea „o” Lucky. s presupun ca sunt mai multe de-al de’ Lucky? =D Oricum, huge, enormous, humongous, gigantic hug.

Lasă un răspuns

