Doar zile..

Am creat aceasta categorie, pentru a posta tot ce`mi trece prin minte.. de la chestii siropoase si melodramatice la tot felul de faze amuzante care`mi trec prin minte.
Probabil acesta o sa fie mai mult melodramatic.. Pentru ca reflecta si starea mea de zilele astea.
 
 
 
 
.
.
Sunt doar zile.. care trec in acelasi tempou fara nici o senzatie, fara nimic spectaculos, eu doar privesc, sunt ca un spectator al propriei vieti. Si stiu, sunt „acele zile”, cind totul ma plictiseste, nimic nu`mi pare suficient de bun, incerc sa maschez.. fac glume, ma comport natural, zimbesc.. Stiu ca vor trece.. e doar o chestie de timp.
Probabil astept ceva, astept sa apara spectaculosul, dar nu inteleg ca formidabilul e in fiecare clipa pe care o traim.. Pentru ca suntem niste nerecunoscatori, mereu vrem mai mult..Si daca e rau – ne consideram niste nefericiti ai sortii, daca ne e bine – dorim spectaculozitate.. Aspiram, visam sa atingem perfectiunea, sa atingem culmile cu propriile visuri !! Si totusi suntem niste muritori de rind, pe care mereu ii framinta aceleasi intrebari fara raspuns.. Exista oare Dumnezeu ?? De ce m`am nascut, care e misiunea mea pe acest Pamint ?? La ce sunt special ??
Si totusi sunt doar zile.. Care trec, urmate de unele mai bune, unde „spectaculosul” mult asteptat –  apare..
E doar o chestiune de timp..

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

