Uleiul de Ricin

Nu sunt sigura ca foarte multe dintre voi au auzit de beneficiile uleiului de ricin pentru par. Citisem de multe ori prin reviste, bloguri despre mastile cu ulei de ricin, dar niciodata nu m`am interesat mai aprofundat. Azi o prietena mi`a spus ca isi face regulat masca cu astfel de ulei si chiar sunt rezultate. Am venit acasa si m`am informat despre beneficiile acestuia, si uite ce am aflat:


Este extrem de bun pentru podoaba capilara, mai ales pentru parul deteriorat, si pentru ca toate ne confruntam cu problema aceasta, vinovati fiind foehnul si placa de indreptat😉

Citeam comentarii de la fete care au incercat masca cu ulei in combinatie cu 2 galbenusuri de oua, si ziceau ca rezultatele se vad in timp.

Deci, ce ar trebui sa stiti:

Masca se face o data in saptamina, sau chiar de 2 ori daca ai parul deteriorat. Se aplica pe parul uscat insistind la virfuri, si se tine 2-3 ori, perfect ar fi sa`ti pui un prosop (de preferat umed-caldut) in cap si sa`l lasi sa actioneze peste noapte. Diminiata, sau eventual peste 2-3 ore, il speli ca deobicei clatind din abundenta. Tineti cont de faptul ca daca nu e suficient de curat, il mai puteti sampona odata.

Tips: pentru cele care doresc o culoare un pic mai inchisa, uleiul de ricin e perfect, pentru ca confera parului rezistenta, stralucire si inchide un pic culoarea naturala a parului.

Uleiul il mai putem folosi si pentru gene, sprincene si unghii –  le face mai rezistente si mai frumoase.

Il puteti procura de la farmacie la un pret considerabil. Chiar am degind sa incerc si eu tratamentul cu uleiul de ricin si astept rezultate vizibile.🙂

Daca stii ca barbatii sunt ca copii, stii totul despre ei.

2 comentarii

Filed under Feel the beauty!

2 responses to “Uleiul de Ricin

  1. Mesaj pt Prietena Misterioasa:
    Eu m`am informat, si am aflat ca e bine sa`l lasi sa actioneze mult timp pe par, si e bine sa fie deasupra pus un prosop cald, pentru ca efectul e mai spectaculos. Procedura necesita ceva timp, dar o data pe saptamina, simbata de exemplu merita de facut aceasta masca..

  2. Nicoleta

    Prietena ta a spus ca vrea regulat sa poata face asta.. da’ din cauza unei boli pe nume „lene” nu’mi prea reuseste..))

    Insa pot sa afirm convinsa ca Uleiul de Ricin face minuni p/u parul uscat si deteriorat!!

    Unica ce: nu’s sigura daca e bine sa’l lasi peste noapte.. niciodata n’am facut asta, permanent aplic uleiul cind deja sunt in baie, si’l las cam 10-15 min., apoi il spal.

    Astept raspuns, Prietena Misterioasa >:D<

Lasă un răspuns

