Fitness Day ))

Atunci cind mergem la sport apar diverse intrebari.. Cum ar fi : Cind si ce pot sa maninc inainte de sport ?? Ce pot sa maninc dupa sport ?? Cit e recomandat sa ma ocup zilnic.. Si multe alte intrebari..

Pentru a da raspuns la toate intrebarile o sa incep cu „Inceputul”😀

So.. Cel mai bine este sa mergem la fitness de 3 ori pe saptamina, dar asta nu inseamna ca in zilele celelalte sa nu facem miscare de loc.. E recomandat macar 30 minute de plimbare pe zi. In ziua respectiva luam micul dejun la07:00 care trebuie sa fie bogat in proteine (ou fiert sau lapte cu cereale) si glucide (un fruct), apoi la ora 11:00 mincam un fruct (la alegere). Daca ora de fitness este la amiaza, atunci incercam sa luam prinzul cu 2 ore inainte de sport, incercind sa consumam mai putine proteine.Dupa ora de sport, 2 ore nu mincam nimic, si seara ne rasfatam cu un pahar de suc fresh, un fruct sau o salata..🙂

Pe tot parcursul zilei bem cit mai multa apa.. Nu doar accelereaza metabolismul, dar iti si taie pofta de mincare.. Good Luck Girl🙂

4 comentarii

Filed under Uncategorized

4 responses to “Fitness Day ))

  1. Daca zici tu.. expert in ale fitnessului.. atunci te credem :))

  2. Grisha

    Sunt importante) da nu la inceputul zilei!
    Diminetsa pursimplu nu avem nevoie de ele… avem nevoie de carbohidratsi (70%), carbohidrati rapizi asha ca glucoza (20%) shi restul deja proteine) cred ca nu ai probleme la matematica)
    P.S. „Dupa ora de sport, 2 ore nu mincam nimic” cu afirmatia asta tot nu sunt deacord, daca te ocupi cu orice sport, indeferent daca prevaleza exercitii cardio adiq aerobice (ce sunt mai raspindite la partea femenina) sau Body Workout pentru creshterea masei musculare(anaerobice) e foarte bine sa iai un cocteil de proteine cu concentratsia mare de gliutamina shi taurina CHIAR DUPA INTRENAMENT( mie imi place cu gust de capshune… yummy)))), care vor reduce pierderile de masa MUSCULARA shi te vor face sa te simtsi mai bine…

    Succes la toti!

  3. Proteinele is tot frt importante.. Cele mai importante pentru un inceput de zi..
    Da oricum, carbohidratii se contin in cereale..

  4. Grisha

    Carolin) micul dejun treb sa fie bogat in carbohidratsi! altfel de unde ai sa ai energie destula pentru intreaga zi?!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s