Uleiul de jojoba

De ceva timp am auzit despre uleiul de jojoba, multă lume îl lăuda pentru proprietățile lui miraculoase. Nu m-am interesat prea mult despre el pînă acum, dar recent am auzit din nou despre beneficiile lui și am decis să mă informez mai mult.

Se spune despre el cum că ar fi un elixir al frumuseții, toți cei care l-au încercat au zis doar lucruri de laudă. Asta mă face să-l încerc cît mai curînd pe propria piele. Știai că 95 % din produsele pentru îngrijirea personală sau pentru menținerea sănătății conțin și ulei de jojoba. Pentru a vă intriga mai mult vă spun că face minuni atît pentru păr, cît și pentru piele. Uite ce am aflat eu:

Care sunt beneficiile lui ?

1. Dacă ai părul uscat și lipsit de vitalitate, masează-ți scalpul în fiecare seară cu cîteva picături de ulei. Lasă să acționeze 15 minute, după care spală bine. Rezultatele nu vor întîrzia să apară cît mai curînd.
Uleiul de jojoba este asemenea sebumului uman produs de glandele sebacee ale pielii.

2. Face minuni pe orice tip de piele, pentru că nu este toxic sau alergenic se potrivește pentru oricine. Recomandat atît oentru cei cu tip sensibil, uscat cît și gras – pentru că reglează nivelul de sebum secretat.

3. Hidratează orice părticică a corpului, fie că e vorba de buze, suprafața sensibilă din jurul ochilor sau oricare altă parte a corpului.

Informîndu-mă de la mai multe persoane cît și de pe alte blogguri am rămas impresionată de cîte laude poate primi un singur produs. Plus la toate este foarte accesibil – îl puteți găsi în orice farmacie. Se vinde cam la 30 ml la preț de 65-80 lei. Eu cu siguranță o să-l procur, cît de bine mi-ar prinde mai ales în sezonul rece al anului cînd pielea și părul au nevoie de o îngrijire mai aprofundată.

Voi ați auzit de uleiul de jojoba ? L-ați încercat vreodată ?

Scrie un comentariu

Filed under Feel the beauty!

Lasă un răspuns

